Beantwoord

'Kruising' na aansluiten bij overstao

  • 16 December 2020
  • 2 reacties
  • 415 Bekeken

Sinds vandaag overgestapt naar glasvezel internet 1000 mbps. Monteur heeft alles aangesloten en dat ging soepel (behalve betalen...) kennelijk checken ze allen de internet snelheid niet, die komt zowel WiFi als bedraad niet boven de 6 mbps….

Helaas is klantenservice net zo slecht. Na lang in de wacht bij de chat is er weinig sprake van interactie en wordt ik op pad gestuurd met een instructie voor een speedtest en opsturen van printscreens, Nadat ik een nieuwe chat start wordt ik doorverwezen naar de klantenservice bellen met enorme wachttijden. Dit is geen service. Ik wou dat ik nooit overgestapt was…. denk dat ik morgen Ziggo maar bel of ik terug mag komen.

icon

Beste antwoord door mstruik 16 December 2020, 21:43

Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels vriendelijke dame van klantenservice gesproken. Blijkt dat we gekruist zijn (weet nog steeds niet wat het precies is) maar ze gaan het oplossen, duurt alleen wel 4-14 dagen, arghhhhh

En dat terwijl je thuis zit…..

Reputatie 7

Hi @mstruik Fijn dat je er snel achter was met mijn collega, dat gaan we voor je oplossen! Ik zie dat mijn collega je ook al een voucher heft gesturud zodat je naast je vaste verbinding ook je mobiele abonnement kan gebruiken als hotspot. We gaan voor je aan de slag!

Reageer