Beantwoord

Kunnen jullie aangeven wanneer ik aangesloten ga worden?

  • 2 May 2018
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Joehoe moderators van T mobile, ik heb een vraagje. Ik ben nu al voor de 7e dag afgesloten van alles (Mobile home) inplaats van aangesloten per 26.4. Heel simpele vraag wanneer ik aangesloten ga worden, aangezien ik tientallen telefoontjes gepleegd heb naar de helpdesks van T mobile/ Reggefiber en Guidion gebeurt er dus niks, althans als telecom bedrijf schieten jullie zwaar tekort op het stukje com(municatie) dus als jullie een keer met correcte info willen komen dan graag want dan kan ik weer eens vrij nemen, nu al 3x een dag vrij genomen omdat jullie je werk niet goed doen. Heb ook al een bericht naar jullie mailadres gestuurd maar ja jullie zijn zooooo druk dat ik minimaal 6 dagen moet wachten op antwoord whaha grapjassen, ik zou zeggen ga eens mijn probleem oplossen ipv al die nietszeggende (geautomatiseerde) mailtjes sturen. Nou ben benieuwd of er iemand is die iets kan betekenen alhoewel ik de moed wel heb opgegeven naar alle kastjes en muren te zijn gestuurd.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 2 May 2018, 12:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi frankiehilv.

Je bent al in dit topic bezig over dit onderwerp. Dubbele topics zijn niet toegestaan, dus deze gaat op slot en in bovenstaande link mag je verder posten over de oplevering.