Beantwoord

lange wachryd doorsturen monteur

  • 14 August 2019
  • 2 reacties
  • 379 Bekeken

Guido heeft installatie pakket aangesloten krijg daarna antwoord niks doet het moet monteur aangestuurd worden hun zeggen komt de volgende werkdag want moet ticket aangestuurd worden nu is het woensdag nog steeds geen ticket ligt bij de backoffice zeggen ze kan 3 tot 5 werkdagen duren ik vindt dit niet kunnen zit vanaf maandag zonder televisie zonder internet zonder telefoon kindje van 4 kan geen tv kijken ik dacht stap over omdat ze goeie service verleende maar schijnbaar niet ik hoop dat dit heel gauw opgelost gaat worden
icon

Beste antwoord door TAVL 14 August 2019, 11:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Johannes72,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Het duurt een paar dagen eer dit verwerkt is. Al gaat het helaas niet altijd even goed. Als klant kan ik niet nakijken wat de status van jouw ticket is. Dit kan alleen webcare doen. Zij lezen mee op dit forum en reageren normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.

Heb je T-Mobile mobiel, dan kan ik een voucher voor je reagelen, waarmee je tijdelijk via jouw mobiel onbeperkt internet hebt. Zo kun je jouw mobiel als hotspot inzetten en TV kijken via TV Anywhere. Zo kan jouw kindje gewoon haar favoriete programma's kijken. Het is niet optimaal, maar ik hoop dat het je voor nu even op weg kan helpen.
Reputatie 4
Hoi @Johannes72,

Ook ik wil je van harte welkom heten! 💐 Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat het probleem is verholpen. Dat is fijn, máár ik wil weten of het ook bij jou werkt. Laat het mij anders weten, ik sta voor je klaar!

Reageer