Beantwoord

Lever- en installatiedatum - mogelijkheid tot meer transparantie?

  • 29 December 2020
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Op 27 november Internet Fast abonnement besteld. Ik zit nu reeds een maand tegen dezelfde stappen in mijn persoonlijke dashboard te kijken:

 

Wij doen er alles aan om te zorgen dat je diensten op de eerst mogelijke leverdatum (rond maandag 14 december 2020) geleverd kunnen worden. LET OP: dit is nog niet je installatiedatum, deze vind je binnenkort hier.

 

Uiteraard begrijp ik dat bij het aanvragen van een nieuwe internetlijn veel factoren meespelen die de aanvraag kunnen vertragen. Het zou T-Mobile echter sieren als ze hierover pro-actief meer informatie verstrekken in (bijvoorbeeld) het dashboard. Ik weet nu niet waar ik op wacht, laat staan waarom het zo lang duurt. Zeker in deze tijd waarin mensen veelal afhankelijk zijn van een thuiskantoor, is dit bijzonder vervelend. 

icon

Beste antwoord door Boris 31 December 2020, 14:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @subzerodeluxe ,

Dank je wel voor je bericht! Ik lees dat je inmiddels bent ingelicht door onze telefonische klantenservice, maar ondanks dat we je graag met open armen hadden ontvangen, mocht het niet zo zijn. Momenteel is het niet mogelijk om op jouw adres te leveren. Mocht het in de toekomst mogelijk zijn, dan ben je altijd bij ons welkom. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Voor nu wens ik je veel geluk en alvast een spetterend 2021! 🤙

 

Reageer