Beste,
Bellen naar jullie is vermoeiend (aantal dagen op div. tijdstippen na 10 min. wachtstand opgegeven). Chatten met jullie Lotte blijkt een Robot met standaardantwoorden en “zij” stuurt alleen SMS’jes dat ik op Tmobile de status kan bekijken.
De vraag is: 8/8/20 besteld, 24/8/20 leverdatum. Wanneer installatie; nog geen brief gezien, nog géén installatiepakket etc.? Uiteraard kan ik steeds op de site kijken maar daar staat alleen installatiedatum vind je binnenkort hier en je aanvraag is in behandeling. Ik wil graag concreter weten hoe/wat.
p.s. ik heb haast want na opzeggen KPN kon ik eerst wekenlang nergens opnieuw internet/TV bestellen en inmiddels zit ik (niet alleen schuld Tmobile) door o.a. de verplichte wachttijd na bestellen bij Tmobile nu sinds 1/7/20 zonder internet en ik ben zéér afhankelijk van thuiswerken, inmiddels al zo goed als door mijn mobiele databundel ook heen. Dus please help!
Bedankt
R Fabe
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel