Beantwoord

Levering installatiepakket

  • 27 May 2019
  • 3 reacties
  • 304 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Dag,

Ondanks het feit dat mijn verbinding op 20 mei al is opgeleverd heb ik het installatiepakket nog niet ontvangen. Nu ben ik al verhuisd maar heb ik geen internetverbinding sinds dien. Kunt u mij uitsluitsel geven over de leveringstermijn.

Mvg Jim
icon

Beste antwoord door Brian 5 June 2019, 13:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Hi @JimF, ik geef je graag meer informatie! We hebben je pakket voor de tweede keer verstuurd naar een alternatief adres maar het pakket lijkt nog onderweg. Ik heb onze back office gevraagd om hier nogmaals naar te kijken. Op dit moment heeft onze bezorgdienst wel wat vertraging dus het zou hier mee te maken kunnen hebben. Excuses voor de vertraging!
Beste @Brian bedankt voor je reactie.

Helaas hoor ik al lange tijd dat het pakket onderweg zou zijn, maar als de klantenservice dan beter kijkt blijkt dit toch niet het geval.

Dus waardeer het als er nog een keer naar gekeken wordt, maar ik wil bovenal uitsluitsel over de levertermijn. Zo lang zonder internet en TV zitten is gewoon niet prettig.

Nogmaals dank en ik hoop graag een antwoord te krijgen.
Reputatie 7
Hi, door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. Via dit topic houden we je graag op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Omdat er een centraal topic is gaat dit topic op slot