Beantwoord

Levering T-mobile thuis glasvezel

  • 7 December 2020
  • 4 reacties
  • 315 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik heb vorige week een T-mobile-abonnement afgesloten. Er is al een glasvezelaansluiting aanwezig in ons huis, het is een kwestie van de nieuwe spullen aansluiten. De eerstvolgende leverdatum is 3 januari, wat betekent dat ik nog een maand zonder internet en tv zit. Wat zijn de mogelijkheden? Kan ik bijvoorbeeld zelf een pakket ophalen in een winkel? Of is er een tijdelijk noodpakket beschikbaar?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 9 December 2020, 17:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hanna129 

Wanneer je een nieuwe aanvraag doet dan is de eerstvolgende leverdatum meestal na 2 weken ongeveer. Heb je zelf niks veranderd?

Soms kan je wel eerder aangesloten worden indien mogelijk en is dit de installatiedatum die je hebt ontvangen of heb je die nog niet ontvangen?

Installatiedatum is de definitieve leverdatum die je nog ontvangt.

Reputatie 1

Hallo @Hanna129 

Wanneer je een nieuwe aanvraag doet dan is de eerstvolgende leverdatum meestal na 2 weken ongeveer. Heb je zelf niks veranderd?

Soms kan je wel eerder aangesloten worden indien mogelijk en is dit de installatiedatum die je hebt ontvangen of heb je die nog niet ontvangen?

Ik heb nog geen installatiedatum gekregen. De eerstvolgende leverdatum is inmiddels aangepast naar 22 december, maar dat vind ik eigenlijk nog best lang. Zeker gezien het thuiswerken heb ik snel internet nodig. Daarom vroeg ik me af of er geen tijdelijke noodoplossing is.

Reputatie 7
Badge +15

@Hanna129

Die 3 januari was nog geen definitieve datum, die datum krijg je later te horen.

Ongeveer 2 weken tijd is altijd nodig om de verbinding naar je huis gereed te maken en bij glasvezel duurt het soms wat langer als er nog andere werkzaamheden moeten gebeuren.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Hanna129 Volgens mij had ik je ook gesproken via Twitter/Facebook paar dagen terug! :grinning: Ik heb het nogmaals voor je gecheckt  voor updates en ik zie nu momenteel dat de glasvezellijn inmiddels actief is en dat de afspraak met de monteur op 14 december gepland staat. Wat mij opviel is dat jouw installatiepakket nog niet bij PostNL is aangekomen (deze is wel per 7 december verzonden). Een pakket ophalen in een T-shop is echter niet mogelijk. Door de piekdrukte bij PostNL ben ik bang dat het installatiepakket niet voor de 14e bij jou aan komt. Ik snap dat je graag eerder wordt aangesloten en dat de afspraak met Guidion op deze datum is gemaakt, maar zonder installatiepakket kan de monteur niets installeren. Ik adviseer je om de afspraak met Guidion te verplaatsen, om te voorkomen dat de monteur voor niks komt en er meer tijd overheen gaat wanneer Guidion opnieuw aangestuurd moet worden voor installatie. Het snelste is dan om de afspraak te verplaatsen naar een nieuwe datum voordat Guidion langs komt. Je kan contact opnemen met Guidion door te bellen naar: 088 - 200 0151. 

Reageer