Beantwoord

Levering t-mobile thuis pakket

  • 13 June 2019
  • 1 reactie
  • 409 Bekeken

Ik wacht vandaag al precies 4 weken op mijn T-Mobile thuis pakket. Jullie hebben het aan de telefoon, op Twitter en Facebook steeds over een storing met leveren door de drukte. Dat snap ik. Maar 4 weken vind ik serieus echt heel lang.
Jullie zijn de 22e wel bij mij aan de deur geweest maar het pakket is terug gestuurd naar jullie omdat mijn nieuwe buurman zei dat ik er nog niet woonde.
De 23e heb ik dus telefonisch contact gehad en het zou opnieuw opgestuurd worden. Weer geen succes. Ik heb de 29e weer contact gehad en het zou de 31e geleverd worden, super want die dag zou ik ook verhuizen. Helaas weer geen pakket ontvangen. De maandag daarna heb ik ontzettend lang in de wacht gestaan maar ik kwam er eindelijk achter dat er een storing was. Ik zou waarschijnlijk einde van de week mijn pakket ontvangen. Uiteraard niet ontvangen dus ik ben berichten gaan sturen op Twitter. Hier kreeg ik maandag eindelijk te horen dat de storing is opgelost. Nu 4 weken na bestel datum wacht ik al 48 uur op een reactie op mijn twitter DM met wanneer ze verwachten dat ik het pakket in huis heb. Ik heb een extra data simkaart gekocht want ja, Greys Anatomy verdwijnt van Videoland 1 juli en ik moet nog een aantal seizoenen bingewatchen. Dit kost me toch zo ellendig veel data dat ik er nu helemaal klaar mee ben en ik gewoon zsm in mijn nieuwe huis op mijn nieuwe bang onder een kleedje Grey's Anatomy wil kijken. Wie kan me aub helpen aan mijn verdwenen T-Mobile thuis pakket??????
icon

Beste antwoord door Piotr 21 June 2019, 15:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @errr95,

Sorry voor het ongemak! Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met mijn collega. Gelukkig is er nu een installatiepakket naar je onderweg! Zo te zien wordt dit pakket morgen bij je bezorgd. Ik wens je alvast veel plezier met je T-Mobile Thuis abonnement en het bingen van Grey's Anatomy. 😄

Reageer