levering tv box

  • 30 April 2020
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Drie weken geleden zou de monteur  m’n nieuwe box komen aansluiten. Hij belde van te voren en hij wilde dat ik het zelf aansloot ,met zijn hulp?! Ik heb echter betaald voor het laten aansluiten, maar goed. Uiteindelijk bleek de box van t-mobile niet correct te zijn…”verkeerde inhoud” goede start… de monteur had gebeld met t-mobile om het door te geven en er zou een nieuwe box opgestuurd worden door t-mobile. Ik heb meteen een nieuwe afspraak ingepland met de monteur, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog niks mogen vernemen van t-mobile!?? Bellen is echter niet te doen, wachttijden van meer als 30 min… bij guidion het zelfde. Denk dat het maandag ook weer niks gaat worden, zonder box! Miss toch bij ziggo blijven... 


1 reactie

Reputatie 7

Hey @Dyna,

Zonde dat je overstap tot nu toe niet vlekkeloos is verlopen. We hebben inderdaad de nodige problemen ervaren met de verandering van leverancier. Sorry dat je hierdoor hinder hebt ondervonden. Nu zie ik gelukkig dat je installatiepakket vrijdag is verzonden, goed nieuws! Deze zou je dus binnenkort per post moeten verwachten. Aangezien je gebruik maakt van de overstapservice, hoef je je ook geen zorgen te maken dat je zonder internet komt te zitten. Zodra onze monteur alles netjes heeft geïnstalleerd, dan pas wordt je huidige abonnement stopgezet. :relaxed:

Reageer