Beantwoord

levering van mijn tmobile spullen

  • 4 juni 2019
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

mijn aansluitdaum was gisteren, alleen heb nog geen spullen van t mobile ontvanger, terwijl er staat dat ik mijn spullen al ontvangen heb,
icon

Beste antwoord door David 4 juni 2019, 13:23

Hoi @wolftour,

Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken is bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur vertraagd. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten.

Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden: My T-Mobile Thuis. Excuses voor dit ongemak!

We hebben ook een algemeen topic aangemaakt, waarin we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @wolftour,

Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken is bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur vertraagd. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten.

Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden: My T-Mobile Thuis. Excuses voor dit ongemak!

We hebben ook een algemeen topic aangemaakt, waarin we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.