Beantwoord

Leverings- en installatiedatum Modem

  • 16 April 2019
  • 2 reacties
  • 628 Bekeken

Hallo, mijn naam is Hans Ulrich Clemens, mijn klantnummer is CGGG88917 Besteldatum 18.12.2018.
Vandaag heeft Reggefiber de glasvezelverbinding in ons appartement in [adres verwijderd door moderator], aangesloten.
Wanneer wordt de modem geleverd en geïnstalleerd?
Aangezien we overdag niet thuis zijn, kan de modem dan ook bij een postkantoor worden afgeleverd?
Sorry, mijn Nederlands is niet zo goed....
Met vriendelijke groeten
Hans Ulrich Clemens

Hallo mein Name ist Hans Ulrich Clemens, meine Kundennummer ist CGG88917 Auftragsdatum 18.12.2018.
Heute hat Reggefiber den Glasfaseranschluss in unserem Appartment in [verwijderd door moderator] angeschlossen.
Wann wird nun das Modem geliefert und installiert?
Da wir tagsüber nicht zu hause sind, kann das Modem auch an eine Poststelle geliefert werden?
Entschuldigung mein Niederländisch ist nicht sehr gut...
icon

Beste antwoord door Piotr 18 April 2019, 15:07

Bekijk origineel

2 reacties

Beste Hans,

Wij hebben elkaar vandaag gesproken en ik heb je hopelijk naar alle tevredenheid geholpen.
Voor zover je aangaf zijn je vragen door mij beantwoord.

Groetjes,
Reputatie 7
Hey Hans, top dat je naar T-Mobile Thuis gaat overstappen, welkom alvast!😁 Zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen van Reggefiber, kunnen we gelijk een monteursafspraak gaan inplannen. We nemen in ieder geval nog contact met je op zodra alles gereed is.☺️
Het installatiepakketje wordt één week voor de installatiedatum bij je bezorgd met de post. Mocht je niet thuis zijn? Dan is er niks aan de hand, je kunt het pakketje dan ophalen bij een postkantoor bij jou in de buurt.

Reageer