Beantwoord

lijn aangevraagd

  • 14 August 2020
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Status staat nog steeds op lijn wordt aangevraagd.

Terwijl die eigenlijk vanaf 13 augustus al vrijgegeven moet zijn 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 August 2020, 12:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Paraat, welkom op de Community en welkom bij T-Mobile Thuis! 😄

Ik heb het meteen bekeken voor je en het lijkt erop dat de aannemer klaar is voor het maken van een afspraak. Is jouw FTU (Glasvezelaansluitpunt) thuis al geïnstalleerd? Zou je eens willen proberen om Volker Wessels te bellen op 088-1860444? Als het goed is kun je dan met hen een datum inplannen. Dan komt de aannemer langs om te schouwen en kan vervolgens alles gereed worden gemaakt voor de installatie.

Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00. Succes en als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Voor nu: een prachtige zondag toegewenst! 🌞

Beste Jason, 

Glasvezel aansluitpunt is al geplaatst door volker wessels.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Paraat, top dat het aansluitpunt al geplaatst is, dan rest enkel de installatie van de Media Converter en het modem nog. 

Ik zie dat je zojuist gesproken hebt met een collega van de Klantenservice. Zij heeft je doorverbonden met één van onze partners, begrijp ik. Heb je hiermee het antwoord op je vraag gevonden? Anders zoek ik graag direct naar een alternatief voor je! 

Beste Jason,

Heb Volkor wessels gesproken die gaan het oplossen en laten het mij nog weten.

Wacht het even tot vrijdag af en anders bel ik volker wessels nog een x.

Hij adviseerde me wel om achter me installatiepakket aan te gaan want hij had verwachr dat ik die al had ontvangen.

Groetjes Peter

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Peter @Paraat, mooi dat VWT het voor je gaat oplossen! We ervaren momenteel wat issues met onze distributeur aangaande installatiepakketten, maar daar valt jouw situatie niet tussen dus ik verwacht geen complicaties. De reden dat het pakket nog niet verstuurd is, is omdat wij vanuit VWT nog geen melding hebben gehad dat de boel gereed is voor installatie. Zodra dat signaal bij ons binnenkomt, zetten we de pakketverzending in gang! 🚚

Reageer