Beantwoord

Lijn nog niet vrijgegeven

  • 4 April 2018
  • 7 reacties
  • 368 Bekeken

vandaag instalatiedag.
maar er gaat van alles mis.
kpn monteur geweest lijn meting gedaan en kpn zegt lijn nog niet vrij gegeven.
t-mobile wachten tot 18.00 uur gedaan nadanoppes internet.
anderelijn gepakt t-mobile gebeld wan brand wel maar geen internet.
t-mobile heeft modem gemeten gemeten en tickit aangemaakt in de hoop dat de techneuten mij morgen bellen.
wie het probleem veroorzaakt weet ik niet kpn of t-mobile.
maar juist om de reden van de vele lijn storingen heb ik ziggo de deur uit getrapt.
maandag 9 april laatste ziggo dag dus ik hoop wel dat het snel opgelost wordt.
heb dus nu wel wan maar geen internet verbinding
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 4 April 2018, 23:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hallo bongo1166,

Welkom op het community forum.
De actieve operator is de gene die de lijn moet vrij geven voor T-Mobile. het kan natuurlijk zijn dat er iets niet goed gegaan is aan de andere kant van de draadjes. Heb je wel WAN en T-Mobile kan dat meten dan moet er even gekeken worden of dit op afstand gaat lukken. het kan natuurlijk zomaar zo zijn dat uitgerekend jij een modem heb gekregen die niet helemaal goed werkt.
Wie het probleem veroorzaakt kan ik zo niet zeggen. Wel dat T-Mobile er alles aan gaat doen om het bij jou zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
Reputatie 7
Hi bongo1166, ik zie dat we inmiddels de netbeheerder in hebben geschakeld om de binnenkomende lijn te herstellen, excuses voor de vertraging!
ja leuk dat geklooi van kpn.
die niet terug bellen vanaf 4-4-2018.
maar maandag 9-4-2018 gaat wel mijn tv en internet van ziggo er af.
juist vanwege lijn problemen heb ik die gasten de deur gewezen.
dus nu begint dat gezeik hier ook al met de lijnen van kpn.
maar dan is het einde van t-mobile ook heel snel inzicht wegens niet geleverde diensten.
kogel door de kerk.
vannavond contact gehad met een gek van t-mobile die mij aan het contract wil houden.
a: contract geld niet er wordt niks gelevert.
b: contractbreuk van t-mobile.
uur later weer contact gehad met t-(prutser) mobile thuis maar deze aardige dame vatte de koe bij de horens.
alle prutsers van kpn en t-mobile zijn uiteraart al naar huis.
gefeliciteerd t-mobile draag ik voor bij de tros voor de koude douche.
oja maandag 9-4-2018 moet ik op mijn knieen bij ziggo om de lijn open te houden,.
heel fijn kpn zooi en t-mobile prutser.
dus toch niet overstapten maar zorgen dat ziggo als nog de kabel repareert.
mochten hier ook nog wijsneuzen zitten die het beter denken te weten geen probleem.
advocaat is al ingeschakelt.
Reputatie 7
Hallo bongo1166,

Wat jammer dat het niet gelukt is op de wensdatum.
Als je gebruik maakt van de overstap service dan regelt T-Mobile de overstap met Ziggo. Dit betekend dat mocht het op de afgesproken wensdatum niet lukken Ziggo langer door zal gaan met leveren. Mocht het niet lukken dan moet je T-Mobile wel de kans geven dit te herstellen. dit kan een aantal dagen duren. een redelijke termijn is 2 weken. je kan dit opzoeken op de website van www.consuwijzer.nl Ben je het er niet mee eens dan kan je een klacht indienen. en mocht je er niet uit komen met T-Mobile dan kan je ook naar de geschillen commissie gaan.
tot mijn grote verrassing vandaag telefoon van kpn.
afspraak monteur voor morgen vroeg gemaakt.
de verassing werd nog groter monteur belde mij op.
stond binnen 5 min voor de deur vanmorgen.
nu blijkt dat die twee knoeiers van kpn woensdag 4-4-2018 hun werk niet gedaan hebben zoals het hoort.
deze monteur had het in samenwerking met kpn met een half uurtje voor elkaar.
heel simpel mijn aansluitpoort in de wijk kast was kapot.
dus monteur belt met kpn krijgt andere poort ( vrij) draartjes omzetten met 20 min online.
hartelijkdank kpn voor 4 dagen stres voor een simpel klusje.
in overleg met t-mobile is er een klacht aangemaakt richting kpn.
Reputatie 7
Hey bongo1166, goed om te horen dat het uiteindelijk gelukt is met je nieuwe aansluiting! Ik heb zojuist nog even naar je aansluiting gekeken en je krijgt de volle snelheid binnen! 🙂

Reageer