Beantwoord

Meer een klacht over opzeggen Thuis en ineens een veel hoger abo nota

  • 1 November 2020
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

Had begin dit jaar een Thuis abo genomen. Dit was alleen internet.

Helaas is mijn vrouw begin juni overleden en omdat ik het huis zou verkopen, wilde er niet blijven wonen, en dus ergens ander zou gaan wonen heb ik gevraagd of het abo opgezegd kon worden. Bleek dat het een jaar abo was maar vanwege de bijzondere omstandigheden kon het gestopt worden.

Dat blijkt een illusie te zijn. Moest enkele papieren opzenden en dan zou het geregeld worden.

Heb t mobile een kopie van de inschrijving op een ander adres EN een kopie van de overlijdensverklaring van mijn vrouw doen toekomen maar daarna niets meer vernomen. Maar wel het abo bedrag blijven afschrijven.

Daarnaast blijkt de € 36 uit het kontrakt ineens ook niet meer voldoende te zijn. Het is nu ruim € 43 inc. een smsje van 50 cent.

Zit nu in een kleine caravan op een camping en het postadres is dat van mijn dochter. Kan derhalve ook niets meer met het abo en wilde het daarom ook beëindigen.

Kan derhalve dan ook niet zeggen dat ik tevreden ben met t mobile.

Volgende verlenging maar overslaan en een andere provider nemen.

Kwaliteit van het netwerk is redelijk maar de klantenservice/aftersales is diep triest.

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 17 November 2020, 11:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @mab1958, oei dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb meteen even met je meegekeken en op jouw e-mailadres kom ik twee Thuis abonnementen tegen op twee verschillende adressen, klopt dat? Beide abonnementen zijn overigens € 25,- per maand. Kan het zijn dat het abonnement van € 36,- waar je het over hebt het mobiele abonnement is? Als je mij een privébericht wil sturen met het volledige adres waar het om gaat, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan zoek ik het graag voor je uit! Je kan mij een privébericht sturen via deze link.

Tot op dit moment geen enkele reactie meer op het pb.

Voortzetting van de trieste gang van zaken.

Reputatie 7

Hi @mab1958, ik heb zojuist gereageerd op je privébericht, ik was even een weekje vrij. Ik heb het abonnement per direct stopgezet en je ontvangt hier een bevestiging van. Het kan zijn dat de retourzending van de modem niet goed geregistreerd wordt omdat je deze al terug gestuurd hebt voordat de opzegging was verwerkt. Mocht je een herinnering ontvangen van ons dat we de modem nog niet hebben ontvangen stuur mij dan weer even een berichtje, dan zal ik de modem handmatig afmelden.

Reageer