Beantwoord

Melding: foutje in bestelling

  • 26 August 2019
  • 2 reacties
  • 433 Bekeken

Goedemiddag,

Op 22 augustus heb ik telefonisch het T-Mobile Thuis Alles in 1 pakket besteld. Sinds die tijd staat er in mijn overzicht de melding: Foutje in bestelling, daarnaast zie ik in Bestellingen: Technische fout (zie foto's)

Verder is het pakket ivm verhuizing aangevraagd vanaf 5 september. Kan het zijn dat de huidige bewoner van het huis ook T-mobile Thuis heeft en het daarom niet goed kan worden verwerkt?

Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem!

Vriendelijke groet,
Jesse

.
icon

Beste antwoord door Brian 30 August 2019, 12:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @JD1992, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! 🙂 Je vermoeden klopt in dit geval, er loopt nog een contract op dit adres van de huidige bewoner en we hebben nog geen opzegging ontvangen van deze persoon waardoor jouw aanmelding nu tijdelijk 'on hold' staat. Maar geen zorgen, hier is een oplossing voor. Ik heb je een privébericht gestuurd met een e-mailadres waar je een kopie van jouw huur- of koopcontract of een uitreksel van de Gemeentelijke basisadministratie naar toe kan sturen samen met een kopie van je ID-bewijs. Met deze informatie kunnen we jouw aanmelding dan direct doorzetten!
Reputatie 6
Kijk eerst eens even op dit forum naar andere berichten van potentiele nieuwe klanten aangaande installatie.
Heb je geen brief of email of SMS gekregen met bevestiging?
Hoe belangrijk is die 5 september voor jouw?

Reageer