Beantwoord

meterkast glasvezel

  • 25 August 2019
  • 13 reacties
  • 733 Bekeken

Ik heb een alles 1 pakket besteld bij jullie daar stond dat op mijn adres glasvezel beschikbaar is maar ik kan niks vinden in mijn meterkast van glasvezel
icon

Beste antwoord door Brian 3 September 2019, 15:30

Bekijk origineel

13 reacties

Ergens anders naar binnen gebracht, in de woonkamer in de buurt van de buitengevel?

Of er is nooit glas naar binnen gebracht en ligt die nog mooi opgerold in de straat voor de deur, duurt dan wat langer voordat je online bent.

Maar T-Mobile zal.zeggen, geen zorgen we doen er alles aan om het zo snel mogelijk te regelen, en snel in T-Mobile begrippen kan effe aanlopen, lees de diverse topics maar over de brakke sw in de nieuwste modems, loopt bij somige al een weekje of wat zonder oplossing en dito diensten.
Reputatie 7
Badge +3
Beste @A.bougrina

Kun je foto's van je meterkast maken van alle kastjes wat geen gas/licht/water is?

Wellicht herkennen we de glasvezel. Wat is het bouwjaar van je huis?

Groetjes, Folkert
Reputatie 7
Badge +3
@Doornekamp33 Laten we gewoon proberen constructief te helpen, daar is deze community voor. Niet van te voren al roepen dat er iets fout gaat. Een groot deel van de community weet inmiddels dat bij jou niet alles ging zoals het had gemoeten maar je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt wat mij betreft.
Reputatie 7
Hey @A.bougrina,

Tof dat je gaat overstappen! Ik zie dat je wensdatum op 15 oktober staat gepland. Wij gaan ervoor zorgen dat je rond die datum wordt aangesloten. Alle informatie over de voortgang vind je binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. Ook houden we je per e-mail op de hoogte. Welkom alvast! 😄

Reputatie 7
Badge +3
Ik zie nog geen glasvezel maar wellicht kijk ik er overheen...
Er staat wel dat op mijn adres glasvezel beschikbaar is
Reputatie 7
Badge +3
@Piotr Handig om dit door te geven aan de monteur? Wellicht geen standaard installatie?
Wie weet wat voor aansluiting dit is

Reputatie 7
Badge +4
Dit is een coax aansluiting. Dus voor bijvoorbeeld ZIGGO, DELTA of Caiway.

Ik zou überhaupt maar niet in een glasvezelf kijken. 😉
Reputatie 7
Badge +5


Dit witte blokje lijkt op een bevestiging van een Experiabox (V10?)
Dus mogelijk is er ooit glasvezel aangesloten geweest, maar waar is de kabel?
------------

Hmm, voorziet het het begrip meterkast van een nieuwe dimensie

Je moet op zoek naar 1 van deze 3, de meest voorkomende, ze worden ook wel in de woonkamer gemonteerd, de bovenste is het oudere model, daarna werden de middelste gebruikt, die kunnen ook enkelvoudig en tegenwoordig de onderste uitvoering.
Heb je geen van dit alles, of kun je het niet vinden, wellicht dat je even bij de buren kunt navragen waar zij hem hebben, als jij hem dan niet hebt is de kans dat die buiten op een rolletje ligt het grootst, duurde bij mij 3 weken voordat die binnen was, zijn er meerdere keren voor geweest, eerst konden ze hem niet vinden, toen kwam er iemand hem opzoeken, toen kwamen ze terug maar moest er gegraven worden, schieten kon niet, en toen die eindelijk binnen was kwam de laatste de FTU afmonteren.

Reputatie 7
Hi @A.bougrina, ik heb het voor je nagekeken en @Doornekamp33 heeft het bij het rechte eind! In dit geval ligt er een invoer naar de woning maar is er nog geen kabel getrokken. Zodra de bedenktijd voorbij is nemen we contact op met de netbeheerder en gaan zij een monteur inplannen om de kabel naar binnen te brengen. Het klopt dus dat je de aansluiting niet kan vinden in de meterkast want deze is nog niet geplaatst. 😉

Reageer