-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Hoi,
Ik probeer mijn T-Mobile voor Thuis internet te installeren maar krijg geen DSL signaal. Als ik kijk naar de status van mijn bestelling ‘Je aanvraag is in behandeling’ denk ik dat er nog iets bij jullie is blijven hangen.
Grtz,
Elke
icon
Beste antwoord door Brian 20 februari 2020, 11:22
Hi @ElkevDuin, ik heb het meteen voor je nagekeken en ik kom een aantekening van een collega tegen. De aanvraag voor het abonnement is gedaan op het huisnummer maar ik zie in de aantekening dat de aanvraag voor het huisnummer met toevoeging A gedaan had moeten worden, klopt dat? In dat geval zullen we de huidige aanvraag moeten annuleren en de aanvraag voor het juiste huisnummer met toevoeging moeten doen. Als je wil dan kan ik dit voor je in gang zetten zodat jij er geen omkijken meer naar hebt. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met het volledige (juiste) adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer.
Voor de volledigheid, omdat het gaat om een ander adres is het technisch gezien een compleet nieuwe aanvraag. Het juiste adres moet dan opnieuw aangesloten worden vanaf de centrale dus hier gaat weer tijd overheen. Ik kan de aanvraag wel direct met spoed indienen wanneer je afziet van de bedenktijd, dan kunnen we direct een monteur in gaan plannen!
Bekijk origineel