Mijn enorm slechte ervaring met T-Mobile thuis, de klantenservice van T-Mobile, en Guidion

  • 24 September 2020
  • 1 reactie
  • 304 Bekeken

Reputatie 2

Dit zijn mijn ervaringen - tot nu toe! Het is nog steeds gaande en nog steeds is niets geregeld en moet ik maar wachten tot er contact met me wordt opgenomen- iets dat tot nu toe van de zes keer dat het beloofd is letterlijk niet een keer is gebeurd. Aan het einde staat een samenvatting, maar ik hou het voor mezelf per dag bij aangezien er zoveel mis gaat dat het anders lastig is het allemaal te onthouden.

 

14 september

Email ontvangen - uit het niets - over annulering van afspraak Guidion - niet zelf aangevraagd maar vanuit T-mobile gekomen.

Zelf contact opgenomen de klantenservice, gesproken met Dylan van over de annulering.

Fout in het “systeem”, “conflict” in de planning omdat de aansluiting en de oplevering op dezelfde tijd stonden (wat normaal is lijkt me?)

Systeem heeft de afspraak automatisch geannuleerd, maar Dylan zou het bekijken en de afspraak herstellen zodra het systeem weer laadde. Er zou contact met mij opgenomen worden zodra het gerepareerd was, zeer waarschijnlijk dezelfde dag.

Geen bericht gekregen en geen contact met me opgenomen.

 

15 september

Zelf contact opgenomen met klantenservice, mevrouw aan de lijn gaf aan dat er iets mis was gegaan met de afspraak die Dylan zou regelen, maar dat zij het meteen door zou zetten en ik zou daar zsm nog een bevestiging van krijgen.

 

18 september

Nog steeds geen bevestiging ontvangen dus ik begin me weer zorgen te maken. Weer zelf contact opgenomen met de klantenservice.

Telefonisch contact met Robert Cors om te confirmeren dat de afspraak alsnog ingepland is, deze weet echter van niets en ziet dat de aanvraag nog in de “outbox” staat en per ongeluk niet verstuurd was. Dus de aanvraag was helemaal niet doorgezet.

Ik probeer uit te leggen aan Robert dat de afspraak voor mij al weken staat en dat mijn werkrooster eromheen gepland is, maar ik krijg geen gehoor alleen een opmerking dat ik niet hoef te verwachten dat een afspraak die gepland is ook “definitief” is, en dat zij (t-mobile) geen garantie hoeven te bieden en dat ik maar gewoon af te wachten heb hoe het zou lopen. Na ruim een half uur uitleggen dat het volledig niet mijn schuld is en dat er beloftes zijn gemaakt vanuit T-mobile die niet na zijn gekomen heeft Robert aangegeven wat extra te doen. Hij moest zelf maandagochtend weer werken en zou er dan persoonlijk voor zorgen dat de ticket doorgezet werd naar de backoffice. Hij zou mij dan ook maandagochtend weer bellen om het te bevestigen zodat ik alles klaar kan zetten.

 

21 september

Ik was rond 13:00 nog steeds niet gebeld door Robert dus ik belde zelf naar de klantenservice. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die continue de volgende zinnen herhaalde en echt totaal niet luisterde naar mijn uitleg: “Ja kunnen we niks over zeggen”, “Backoffice moet het regelen”, “Ik begrijp het maar kan niks aan gebeuren”. Dit was heel frustrerend dus ik vroeg op een gegeven moment doorverbonden te worden, maar deze mevrouw gaf aan dat ik daar niets aan zou hebben. Ik heb later nogmaals gevraagd doorverbonden te worden. De mevrouw gaf aan dat ze niet mijn situatie uit zou leggen en dat ik dan nogmaals mijn hele verhaal voor moest leggen. Ik gaf aan dat dit onderhand de zesde of zevende keer zou zijn dat ik dat zou doen en dat een achtste keer dan ook maar zou kunnen.

De persoon met wie ik na een tijdje doorverbonden werd had doorgekregen van de mevrouw dat ik wilde dat alles versneld zou gaan voor mij (wat niet helemaal de waarheid is uiteraard, ik wil dat het op de afgesproken datum geleverd word want daar heb ik alles omheen gepland). Ik heb mijn verhaal nogmaals uitgelegd en deze meneer kon mij wel verder helpen. Hij gaf ook aan dat Robert zijn notitie bij DE VERKEERDE TICKET had geplaatst en dat dit dus niet doorgegeven was aan de backoffice. Deze jongen heeft vervolgens zelf gevraagd aan de backoffice wat er nou precies mis ging- schijnbaar was de aansluit-/opleverdatum niet goed doorgegeven en daardoor heeft het systeem de afspraak geannuleerd. Hij gaf aan dat de lijn volgens t-mobile pas 24 sept vrij zou zijn - echter is de lijn dus al sinds de 21ste vrij - zoals in de officiële planning ook doorgegeven was en waar ook de afspraak met Guidion stond.

Hij gaf aan dat er zsm iets geregeld zou worden, maar dat het niet eerder zou kunnen dan de 24ste. Er werd me aangeraden contact op te nemen met Tweak om te kijken of die de verbinding nog in stand kon houden (ondanks dat deze al afgesloten is).

Om 16:15 kreeg ik een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen, maar dit kan pas VANAF 30 september (!!!) dus over 9 dagen pas, terwijl mij zojuist nog aan de telefoon beloofd is dat het DEZE DONDERDAG, de 24ste, opgeleverd zou worden!

 

24 september 

Guidion zou contact opnemen, heeft geen contact opgenomen. Zelf wederom contact opgenomen met t-mobile. Deze zullen me doorverbinden met Guidion. In plaats daarvan werd de verbinding verbroken. Weer contact opgenomen met t-mobile om me door te verbinden. Guidion claimt dat ze geen "ticket" hebben.. T-mobile zegt dat ze wel een ticket hebben, die al meerdere dagen open staat. Guidion zegt gewoon van niet. Dus er gebeurt niets. Ik word weer overal buiten gelaten. Gebeld met Guidion, die geven aan dat er contact met me opgenomen had moeten worden, drie dagen geleden, maar nog steeds niet gebeurd. De afspraak die ik had staan op 30 september is ook per ongeluk geannuleerd, de eerstvolgende mogelijkheid is nu 9 oktober. Het wordt steeds erger

 

Kortom, ik kan mijn werk niet doen en heb geen internet thuis. Ik ben docent op een hogeschool en moet vanwege COVID mijn colleges digitaal geven. Een 4G-verbinding is niet sterk/snel genoeg om mijn lectures over te streamen dus ik maak me hier ernstige zorgen over. Ik heb onderhand al een aantal belangrijke afspraken gemist en dat gaat deze week alleen maar erger worden. Daarnaast heb ik onderhand ruim 9 uur met jullie klantenservice en/of die van Guidion gebeld en zoals uitgelegd werden er steeds beloftes gemaakt die NIET nagekomen worden en waar ik continue zelf achteraan moet. Op de laatste persoon waar ik mee sprak na, hebben ze echt gefaald in hun taken. Ik kreeg geen mea culpa te horen, nadat het duidelijk werd dat het niet op tijd geregeld zou worden. Ik kreeg alleen maar een brutaal weerwoord dat ik het maar eerder had moeten regelen en/of er maar televisie en telefoon bij had moeten nemen (??) want dan waren de aansluitkosten - die overigens OOK nog betaald moeten worden, ondanks het feit dat niks op tijd aangesloten is en ik mijn kostbare werktijd hierin investeer - tenminste gratis geweest. Meerdere grote blunders zijn er gemaakt aan jullie kant en het enige dat ik nu nog te horen krijg is dat de schuld bij mij ligt.

 

Geen compensatie aangeboden, totaal geen tegemoetkoming- sterker nog: Er wordt gedaan alsof dit de normale gang van zaken is en dat ik me niet zo aan moet stellen.

 

Ik ben woedend.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Beste @RadicalRaid,

Allereerst bedankt voor jouw uitgebreide bericht en sorry dat het nog niet is opgelost! Ik kan je verzekeren: dit is zeker niet de normale gang van zaken, en het spijt mij erg dat je steeds van het kastje naar de muur bent gestuurd en dat er fouten zijn gemaakt.

Qua oplossing: ik zie dat een telefonische collega van mij jou gisteren, bij hoge uitzondering, een handleiding heeft toegestuurd hoe je de mediaconverter zelf kan aansluiten. Daarom heb ik de verbinding uitgebreid uitgemeten, en hoewel het erop lijkt alsof er data wordt uitgewisseld met jouw modem, zal er iets mis zijn met de aansluiting omdat de waarden op de verbinding verre van optimaal zijn.

Hierom wilde ik er zo snel mogelijk voor zorgen dat Guidion alsnog zo snel mogelijk langs komt, maar zo te zien zal Guidion nog met jou contact opnemen om een voor jou speciaal vrijgemaakte tijdstip voor te stellen. Dit zal zo snel mogelijk plaatsvinden, en hierna ben je van snel en stabiel internet voorzien!

Reageer