Beantwoord

mijn installatiepakket op een ander adres of later ontvangen

  • 16 September 2019
  • 1 reactie
  • 459 Bekeken

Goedemorgen,

Ik sluit internet af voor mijn nieuwe woning. 4 tot 7 dagen van tevoren wonen de oude bewoners er nog. Ik lees al dat het installatiepakket niet op een ander adres afgeleverd kan worden. Is het daarom mogelijk om het installatiepakket later te verzenden zodat deze pas op dezelfde dag als de ingang van mijn abonnement aankomt? Ik wil namelijk niet dat de huidige bewoners het pakket ontvangen.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Madeleen Graafland

P.s. Ik wil graag ook feedback geven: het lijkt mij dat het relatief vaak voorkomt dat mensen een abonnement afsluiten wanneer ze verhuizen. Ik vind dat jullie dienstverlening hier onvoldoende op is ingesteld: geen optie om dit bij aanmelden door te geven, geen informatie op de website en een chat bot in Facebook Messenger die waardeloos is omtrent dit onderwerp. Dat, terwijl verhuizing wel aanpassing behoeft mbt jullie gang van zaken rondom levering van het installatiepakket.
icon

Beste antwoord door Piotr 23 September 2019, 16:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @madeleeng,

Allereerst wat tof dat je gaat overstappen, welkom Thuis! 😄Je installatiepakket wordt automatisch naar je nieuwe adres verzonden. Mocht het afleveren niet mogelijk zijn, wordt het pakket naar een afhaalpunt van PostNL gebracht. In de Track & Trace link die je van ons krijgt kun je dan vinden welk afhaalpunt dit is! Ook kun je soms via de Track & Trace link zelf de afleverlocatie wijzigen. Wij kunnen dit jammer genoeg zelf niet!

Reageer