Beantwoord

Mijn internet aanvraag: niet leverbaar

  • 1 March 2019
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Klopt het dat KPN ingeschakeld wordt bij aan vraag voor inernet in bepaalde straten?
icon

Beste antwoord door Sander 8 March 2019, 15:39

Bekijk origineel

7 reacties

Ik wil dit graag weten omdat er een abonnement aangevraagd was maar we door KPN gebeld werden dat het niet mogelijk was. Abonnement geannuleerd maar dat was 1 dag te laat omdat het via de post moest , waar je dus achter komt op het moment dat je wilt annuleren. Dan ben je dus al een paar dagen verder en dus te laat. Krijg je een boete van 75 euro. Volgens de klantenservice is dat omdatde kabel gehuurd is bij KPN en die het niet hebben laten weten bij T-mobile.De communicatie tussen de 2 providers is dus niet goed maar daar ben je dus als klant dde dupe van. Bovendien lijkt het mij sterk dat het precies allemaal geregeld wordt op dieene dag dat je te laat bent. Er is heel veel gebeld en gechat maar t-mobile blijft erbij dat ze kosten hebben gemaakt terwijl KPN zegt niets gedaan te hebben. Raar verhaal toch. Bovendien lijkt mij het dan klantvriendelijk als t_mobile zelf even contact opneemt met KPN . T-mobile biedt nu iets bij de postcode check online aan wat hij dus niet kan leveren.
Reputatie 7
Hallo @Mujer,

Het klopt de infrastructuur van KPN of Reggefiber word gebruikt om bij klanten diensten te kunnen leveren.
Soms komt het voor dat na aanvraag blijkt dat er niet geleverd kan worden om technische redenen KPN zal dan melden aan T-Mobile dat er niet geleverd kan worden. Soms is de klant hier eerder van op de hoogte dan T-Mobile en kan dan nog geen annulering regelen.

T-Mobile neemt een Wholesale dienst af bij KPN hiervoor. je kan dus niet met de provider KPN bellen om te vragen waarom. dit moet altijd via T-Mobile gaan.

Lukt het niet om op te zeggen moet je nog even wachten of gewoon melden dat ze moeten gaan leveren.
Er is al zo vaak met t-mobile gecommuniceerd maar jullie blijven er bij dat er betaald moet worden omdat er kosten zijn gemaakt . Ook KPN is vandaag weer gebeld en die zeggen nu dat ze niks met t-mobile te maken hebben. ondertussen moet er een bedrag van 75 euro betaald worden die volgens mij niet reeel is.
Reputatie 7
Hi @Mujer,

Ik kijk graag met je mee! Op het moment dat de netwerkbeheerder is aangestuurd, is per definitie de bedenkperiode voorbij. Als echter blijkt dat er geen aansluiting mogelijk is, dan kijken we altijd hoe we dat het beste kunnen oplossen. Ik ga hier dus graag voor je naar kijken. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan pluis ik het uit!
Ik heb een privebericht gestuurd dus ik wacht het nu maar even af.
Reputatie 7
Hi @Mujer,

Ik ben er voor jou achteraan gegaan en alles gecontroleerd. Ik zie er contact is geweest met KPN. Zij geven aan dat jij afzag van het abonnement. Er is dus gelukkig geen sprake van problemen met de aansluiting. Er is wél een afspraak met de netwerkbeheerder KPN nodig om bij jou de aanvraag in orde te maken. De kosten die wij doorberekenen zijn hiermee terecht.

Mocht je nog vragen hebben, weet dan dat ik voor je klaar sta!
Raar verhaal hoor. Ik zag er van af omdat zij zeiden dat er geen aansluiting mogelijk was en de aanvraag dus zouden annuleren. Mijn bovenbuurman heeft de aanvraag bij KPN gedaan en die hebben het zelf geannuleerd omdat het niet mogelijk was. Nu zijn ze in ons gebouw bezig met glasvezel van Rekam.
Voor mij was het echt het voordeligst geweest om het abonnement bij t-mobiel te nemen maar het is echt niet mogelijk .IK kan er geen touw aan vast knopen. Ik waardeer je werk maar ik begrijp van het hele verhaal niks.

Reageer