Beantwoord

Mijn rekening valt anders uit dan zou moeten

  • 19 July 2019
  • 5 reacties
  • 442 Bekeken

Op de website communiceren jullie 32 euro voor Internet+Tv. To ver ik weet heb ik exact dat pakket sinds gister actief. Ik mijn account omgeving die gister officieel actief is met alle mogelijke kortingen van dien toont 37,50.

Als ik op jullie website het opnieuw aanvraag, zie ik ook weer 32 euro in stap 1 en stap 2 en ineens in de laatste stap 37,50. Zonder ik ook maar ergen de mogelijkheid zie om een combinatie van factoren to maken zodat ik op 32 euro terecht komt.

Voor mijn gevoel ga ik nu dus niet het correcte bedrag betalen en communiceren jullie dit verkeerd op de website. Bijgevoel de screenshots genummerd op volgorde in het process. Ik wil graag 32 betalen voor de eerste 6 maanden en vervolgens 42 voor Internet+TV.

icon

Beste antwoord door Piotr 22 July 2019, 14:24

Bekijk origineel

5 reacties

Die prijs van 32 euro staat een sterretje bij en geld na activeren van "klantvoordeel"
Zonder klantvoordeel betaal je 37.50 per maand als actie prijs.
Mijn enige opties zijn daar "meer tv keuze" en "meer snelheid".
Net reactie via chat gehad: de actie van 32 euro gaat over een dsl verbinding, wat nergens wordt vermeld.
Dat haal ik er ook niet uit, dan is het lekker onduidelijk inderdaad.
Ik zie in de eerste screenshot klantvoordeel staan, in de volgende niet meer waar 37.50 staat, wel weer in de laatste waar 3.50 voordeel staat, snap ik het nu helemaal niet meer.

Ik begrijp wel dat je geen telefoon hebt genomen, dat zou geen aansluitkosten betekenen, toch 37.50 voordeel en je hoeft het niet te gebruiken, als je het na 6 maanden had opgezegt scheelt het nog eens 15 euro extra.
Reputatie 7
Hey @dscalora,

Bedankt voor je interesse in T-Mobile Thuis! Het klopt helemaal dat die € 32,- een vanaf prijs is bij een ADSL-abonnement, dit mag inderdaad wat duidelijker in beeld worden gebracht.

Waarom kies je zoals Doornekamp ook al aangeeft niet voor een Alles-in-1-pakket voor de eerste 6 maanden? Dan bespaar je op je maandelijkse kosten en hoef je de bovengenoemde installatiekosten niet te betalen. Na 5 maanden kun je vervolgens probleemloos telefonie uitzetten. ☺️

Reageer