Beantwoord

Mijn T-Mobile Thuis rekening 2 maanden duurder

  • 28 februari 2019
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb gebelt om mn kastje om te wisselen van harddiskrecorder naar eentje zonder, ik zou meteen een retour doos krijgen, dit heb ik niet gekregen en moest er zelf achteraan, waardoor ik 2 maanden extra heb moeten betalen!! Ik gebruikte heel die box geen eens en ik vind het niet mijn fout. Ik wil graag dat mijn factuur van deze maand en vorige maand word aangepast! €65,- voor internet en tv vind ik echt absurpt! Plus mn wifi valt elke dag weg. Ik ben hier niet blij mee!
icon

Beste antwoord door Piotr 6 maart 2019, 10:10

Hey @Ansb



Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!



Betreft je Wifi problemen, raad ik je aan om eens in dit topic te kijken. Daar staan een tal van handige tips waarmee je je snelheid omhoog kunt schroeven. Vooral het aanpassen van het kanaal kan al veel schelen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Ansb

Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Betreft je Wifi problemen, raad ik je aan om eens in dit topic te kijken. Daar staan een tal van handige tips waarmee je je snelheid omhoog kunt schroeven. Vooral het aanpassen van het kanaal kan al veel schelen!
Krijg ik nog reactie?

Reageer