Beantwoord

Mijn thuis abonnement staat op In behandeling, daardoor geen voordeel te activeren

  • 12 February 2021
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Titel zegt het eigenlijk al. Ik ben verhuisd, internet werkt en alles (en for some reason kwam KPN langs, maar die hadden niet veel te doen). Ik probeer nu dat voordeel te activeren, twee week geleden ook al geprobeerd, maar doordat denk ik hij nog op in behandeling staat werkt dat niet.

Vanmorgen gebeld met het telnummer, werd opgehangen. Twee keer met Lotte in de chat geprobeerd, geen soelaas. Geen mailadres te vinden, en ik heb een hekel aan dit soort vragen via socials. Kan iemand hier de aanvraag fixen? Dank alvast! ik ben wel uitbehandeld zo :)

icon

Beste antwoord door Boris 19 February 2021, 15:25

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Knpl 

Gaat het om glasvezel of DSL en werken je thuis diensten al?

dsl. Ja, internet doet het gewoon al. 

Reputatie 7
Badge +15

@Knpl 

Oke normaal zou de status in je T-Mobile account automatisch bijgewerkt moeten worden. Hier is volgens mij even een "push" van een moderator nodig.

Hoelang is het abonnement al actief? Het duurt soms een paar dagen.

Tnx @Waqqas. Mijn internet werkt al sinds 21 januari. Als ik Google zie ik erg veel mensen met dit issue. Blijkbaar moeilijk om in het ERPsysteem op te lossen. 

Reputatie 7

Hoi @Knpl ,

Goed dat je aan de bel trekt! Normaliter gaat dit proces helemaal vanzelf, wanneer we jouw modem verbonden zien en ook wij jouw verbinding online hebben. Nu heb ik meteen gecontroleerd of dit het geval is, maar lijken we geen verbinding te kunnen maken met het modem. Om ervoor te zorgen dat dit helemaal goed gaat, wil ik je vragen om ons mee te nemen in hoe het modem is aangesloten. Ben je misschien in de mogelijkheid hier een foto van me te maken? Dan kunnen we alles van een afstandje na lopen. Ik hoor het graag! 

@Boris 

Overigens niet erg als jullie me even bellen bij vragen (en niet zomaar ophangen) :)

Reputatie 7

Hi @Knpl ,

Ik heb ervoor gezorgd dat de bestelling helemaal is doorlopen. Als het goed is, kan je vanaf nu het Klantvoordeel ook helemaal goed laten lopen. Wil je me laten weten of dit lukt? Ik hoor het graag van je! 

Gelukt! Zeer bedankt @Boris !

Reageer