Beantwoord

Missende KPN aansluiting

  • 6 May 2019
  • 5 reacties
  • 867 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Begin april heb ik het installatiepakket ontvangen voor T-Mobile internet. Ik kreeg het niet voor elkaar om het te installeren dus heb een monteur van T-Mobile ingeschakeld (via Guidion).

De monteur is twee weken geleden langskomen en zei dat hij niet kon helpen omdat de KPN aansluiting kapot is/mist. De kabel komt het huis wel binnen maar er zitten geen kastjes op aangesloten. Ziggo aansluitingen zitten er wel.

De monteur zei dat hij contact op zou nemen met KPN en dat die via T-Mobile het aansluitpunt zouden maken.

Het is nu twee weken later en ik heb nog niets van KPN, T-Mobile of Guidion gehoord. Na ruim een maand heb ik dus nog geen internet en ik begin mij af te vragen wat ik moet doen.

Linkje naar album met foto's: https://imgur.com/a/YZh0ajb
icon

Beste antwoord door Brian 8 May 2019, 15:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @MH12, ik heb meteen met je meegekeken en er lijkt iets niet goed te zijn gegaan in het doorzetten van het verzoek naar KPN. Ik heb het verzoek zojuist opnieuw uitgezet en gevraagd of je met voorrang ingepland kan worden. Excuses voor de vertraging, ik houd het persoonlijk in de gaten en ik kom er komende vrijdag in ieder geval nog bij je op terug!
Reputatie 7
@MH12 We hebben inmiddels KPN ingeschakeld om de mogelijkheden voor een nieuw ISRA te bekijken, ze nemen contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Hoi @Brian ,

Ze hebben zojuist het kastje geïnstalleerd 🎉. Deze zit dus echter wel bij de voordeur (zie foto's) en ik zit zelf op de eerste etage. Kan er iemand langskomen om een kabel te trekken naar de eerste etage? Helaas is de bijgeleverde telefoonkabel maar 1,5 meter en heb ik niet de kennis om dit zelf te kunnen doen. 😅

ps. Enig idee waarom dit kastje niet in mijn kamer/de meterkast is gemonteerd?

Foto's van het kastje: https://imgur.com/a/T25ZA6b

Met vriendelijke groet,
Maarten
Hoi @Brian ,

KPN is nog eens langs geweest en heeft het nu opgelost.

Topic kan gesloten worden 🙂
Reputatie 7
Hi @MH12, top, goed om te horen dat het allemaal gelukt is! Nogmaals excuses voor de eerdere vertraging en mocht je nog vragen hebben laat het dan zeker weten, ik help je graag! 🙂

Reageer