Beantwoord

Mobiel + Thuis Voordeel

  • 8 January 2018
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Voor dit jaar Tmobile Thuis besteld. Aangezien ik al klant ben met mijn mobiele abonnement zou hier voordeel bij komen. Vorige week kreeg ik een email dat ik geen voordeel krijg, omdat mijn adres gegevens mobiel abonnement en thuis abonnement niet kloppen. Bij controle blijkt dat de adressen overeenkomen. In de email wordt verwezen dat niet alle abonnementen van het voordeel gebruik maken en dat ik online kan zien wat de voorwaarden zijn. In deze voorwaarden kan ik niet naar boven halen waarom ik geen voordeel krijg.
icon

Beste antwoord door Sander 8 January 2018, 15:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi hhoek,

Tof dat je voor ons hebt gekozen, twéé keer! Welkom bij Thuis! Er zitten een paar voorwaarden aan het combivoordeel:

  • Je hebt een actief T-Mobile Thuis abonnement mét TV.
  • Jij of een bewoner op hetzelfde adres hebt een actief T-Mobile mobiel consumenten abonnement.
  • Let op: andere mobiele abonnementen zoals Zakelijk, Ben en PrePaid zijn uitgesloten van deelname.
  • Het registratieadres van het T-Mobile Thuis en mobiele abonnement is gelijk. Het hoeft dus niet op naam van dezelfde persoon te staan.


Lees er alles over op onze voordeelpagina.
Hoi Sander, ik voldoe aan al deze criteria. Het thuis abonnement gaat in vanaf mei en is met tv. Ik heb een mobiel abonnement dus het staat op hetzelfde adres en naam, ik heb geen ander abonnement als zakelijk, ben of prepaid. Ik snap dus niet waarom ik volgens tmobile niet van het voordeel gebruik kan maken
Reputatie 7
Hey hhoek, ik kijk het graag voor je na! Zou je mij hiervoor je T-Mobile Thuis klantnummer, je 06-nummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen geven? Dan zoek ik het voor je uit!
Het is niet meer nodig. Het lek is boven water. Bedankt
Reputatie 7
Fijn dat je nu duidelijkheid hebt gevonden over het knelpunt, hhoek! Veel plezier met jouw T-Mobile diensten. En je weet het hè, mochten we je nog ergens mee kunnen helpen: dat doen we graag 🙂.

Reageer