Beantwoord

Mobiel + Thuis voordeel op nieuw adres

  • 28 February 2018
  • 5 reacties
  • 376 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

Over 6 tot 8 weken willen mijn vriend en ik gaan samenwonen. Het is voor ons beiden een nieuw adres, we wonen nu allebei nog ergens anders, we staan nu beiden dus nog niet op dit adres ingeschreven. Omdat ik al jaren mobiel klant ben bij jullie leek het mij het handigst dat ik internet+tv bij jullie bestel ivm de korting. Maar ik zag dat ik dan ingeschreven moet zijn op het adres waar ik nu dus nog niet woon. En als ik pas ga bestellen als ik er woon kan het nog zo'n 6 weken duren voor het geleverd gaat worden zie ik. Is hier een oplossing voor, of moeten we echt zo lang wachten al we er eenmaal wonen? Dat zou ik toch wel heel jammer vinden als trouwe klant. Hebben jullie in zo'n situatie misschien een tussenoplossing?
icon

Beste antwoord door Sterre 5 March 2018, 17:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi jcv_85,

Gefeliciteerd met jullie woning! Wat een spannende stap, het samenwonen. Maar ik weet zeker dat jullie het geweldig gaan vinden. En weet je wat ik geweldig vind? Dat wij bij jullie mogen gaan inwonen! Het lijkt me super tof als jullie klant bij T-Mobile Thuis worden. Je kunt nu al je Thuis-abonnement aanvragen en aangeven dat je aangesloten wilt worden op de datum dat jullie echt in jullie nieuwe huisje gaan wonen. Maak je over het mislopen van korting geen zorgen, dat gaat niet gebeuren! Je kunt jouw adres heel gemakkelijk en snel aanpassen in jouw My T-Mobile omgeving. Deze 'mobiele verhuizing' is binnen 24 uur voldaan. Op deze manier wonen jullie dan op hetzelfde adres als waar de Thuis-aansluiting zit en ontvangen jullie de voordelen.

Veel succes en plezier met de voorbereidingen van het verhuizen! Mocht ik jullie nog ergens mee kunnen helpen op het gebied van T-Mobile Thuis, let me know! Ik sta voor jullie klaar.
Hoi Sterre,

Bedankt voor je reactie, fijn dat het toch al kan! Zodra we een datum weten gaan we de aanvraag doen. Mocht ik nog vragen hebben kan ik je dan alleen hier bereiken of ook nog op een andere manier?
Reputatie 7
Yay! Super leuk, jouw enthousiaste reactie! Ik kijk er naar uit jullie officieel te mogen verwelkomen als T-Mobile Thuis member.

Je kunt mij via een openbaar bericht op deze Community bereiken, maar je kunt me ook een privébericht sturen. Verder zijn mijn collega's en ik ook te vinden via Facebook en Twitter. Je kunt er ook voor kiezen om te bellen naar 0800 - 0092, dan krijg je een van mijn collega's aan de telefoon. Welke weg je ook kiest, mijn collega's en ik staan voor je klaar!
Hoi Sterre, ik heb je een privébericht gestuurd 🙂
Reputatie 7
Super! Ik heb 'm ontvangen en beantwoord. We spreken elkaar daar verder! 😃

Reageer