Verschillende stopcontacten geprobeerd, deze werken. Voedingskabel is doorgemeten en werkt ook.
Daarna geprobeerd de klantenservice te bereiken, om een oplossing te vinden. Al 3 keer dik een half uur in de wacht gestaan, niemand gesproken: ik ga er vanuit dat dit een bandje is wat continue opstaat? Zelfs als ik na sluitingstijd bel, "zijn alle medewerkers in gesprek". Klopt natuurlijk van geen kanten.
Diverse mails gestuurd, FB bericht, chat, maar niemand kan me verder helpen. Ondertussen betaal ik dik voor een abonnement wat ik al 10 dagen niet heb kunnen gebruiken. Begrijpen jullie de frustratie?
Adresgegevens, klantnummer, laatste 4 cijfers van bankrek. liggen klaar, naar wie moet ik dit sturen?
Beste antwoord door Hidden.nld
Dat is balen zeg. helemaal als je bedenkt dat de wachttijden op dit moment erg hoog zijn.
Dus het is zaak dat T-Mobile zo snel mogelijk een monteur aan stuurt om je verbinding online te helpen. Dat kan zeker via het forum. maar dat kan soms ook wel even duren. het streven van de moderators is een reactie te geven binnen 48 uur