Beantwoord

Modem nog steeds niet verstuurd

  • 25 June 2020
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben een van de mensen die blijkbaar getroffen is door de ‘bestelling die blijft hangen’.

Ik heb op 20 mei een Thuis abonnement afgesloten. Deze zou op 19 juni ingaan. Vanaf 17 juni heb ik bijna dagelijks contact gehad met de klantenservice van T-Mobile over de voortgang van mijn levering. Ik word telkens met een kluitje in het riet gestuurd.

De 17e wist men nog nergens van, dus moest ik maar afwachten. De 18e was er ineens een fout ontstaan in het systeem. Er werd mij verzekerd dat de dag erna de order doorgedrukt zou worden. Zaterdag de 20e kreeg ik via een Facebook-bericht te horen dat die vrijdag niets was uitgevoerd en dat komende maandag de 22e alles (wederom) doorgezet zou worden. De 22e uiteraard weer gebeld en de jongeman aan de telefoon zei dat hij erachter aan ging en zou terugbellen als het -niet- gelukt was. Dus ik bel vandaag, de 25e, weer: het ticket dat is aangemaakt is nu blijven hangen. ‘Het wordt zo snel mogelijk verholpen.’

 

Dit wordt ondertussen ridicuul. Ik zit nu inmiddels een week zonder vast internet en moet alles maar via mijn mobiele internet zien te doen. Elke keer als ik bel, krijg ik een non-antwoord en de reactie dat ik maar moet wachten.

Vrij belachelijk dat ik waarschijnlijk nog tot volgende week minimaal moet wachten totdat er actie wordt ondernomen, als die überhaupt wordt ondernomen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 June 2020, 16:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@Siegers76 ,

 

Welkom op de community!. Dit forum wekt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren(medewerkers T-Mobile mee). Indien nodig reageren zij meestal binnen 24 uur, bij grote drukte soms binnen 48 uur(Dit is op werkdagen).

Siegers76, je kan het ook proberen met een privé berichtje(klik in het bericht van Jason op zijn naam in het rood daarna op stuur bericht) te sturen met je probleem naar @Jason .

Als je dat doet stuur dan gelijk je gegevens mee. Naam, postcode,huisnummer, laatste 4 cijfers bankrekeningnummer. Als hij dan tijd heeft kan hij het eventueel uitzoeken voor je.

Ik zit met hetzelfde probleem maar bij mij zijn we nu 8 week verder en 2 keer de verkeerde modem(tv) opgestuurd terwijl ik een internet modem moet hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Shtebun, welkom op de Community! Het is nog niet vlekkeloos verlopen om het zacht uit te drukken, maar top dat je het aankaart.

Sorry dat je wisselende antwoorden hebt gehad. De bestelling is inderdaad blijven hangen, daar is geen excuus voor. Om 11:50 vanmorgen is het pakket naar onze distributie verstuurd. Dit betekent in de praktijk dat je binnen nu en vier werkdagen alles binnen hebt. 

Je krijgt binnen een paar dagen een Track & Trace code toegestuurd per e-mail zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! 😄🏤 Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. 

Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.

Nogmaals: sorry dat we het pakket niet eerder hebben kunnen sturen en dat je geen sluitend antwoord hebt gekregen. Ik neem jouw feedback mee en zal dit zeker aangeven bij de klantenservice! Ondanks de stroeve start, hoop ik dat je een geweldig, zonnig weekend kunt hebben! 🌞

Reageer