Beantwoord

Modem Wifi problemen.

  • 24 July 2019
  • 6 reacties
  • 600 Bekeken

Ik heb steeds slechte verbinding met de wifi moet ook telkens resetten en moet ook soms bellen dan is ineens mijn inloggegevens weer anders. Word hier moe van als ik netflix wilt kijken loop hij vast zelf met kabel heb al mijn internet laten verhogen naar 100 nog loop het vast. Het is helemaal een drama als je met twee mensen de wifi wilt gebruiken moet de ander hem uitzetten dan maar weer resetten. Ik had een monteur laten komen voor mijn camera te laten installeren en die zei dat het een oud modem was en dat ik een ander kon vragen want de camera pakt de wifi niet klap eruit. Dus ik had gelijk gebeld naar jullie had ik een aardige man aan de telefoon en ik zou een link krijgen voor een monteur die hier de modem zou komen aan sluiten en nee krijg ik te horen hij komt voor een wifi check en nu kan er ineens niemand die afspraak vinden van 12 juli maar jullie nemen toch altijd de gesprekken op dan eis ik het dat jullie die af gaan luisteren. En dan nog wat leer jullie personeel wat dingen bij ik had een mevrouw aan de telefoon die vroeg aan mij dingen wat is dat wat is dit ff serieus dat werkt bij jullie?
Maar op 25 juli zou jullie monteur komen voor een nieuwe modem was de afspraak met de man van 12 juli maar nu is het ineens een wifi check maar op 26 juli komt er weer een monteur voor de camera komt hij voor niks dan gaat toch de rekening naar jullie toe en ik eis echt dat jullie het bandje van die datum af gaat luisteren ik hou niet van loze beloftes en ik betaal geen 45euro in de maand voor slechte wifi steeds resetten dat je niet normaal een film kan kijken dat niet iedereen tegelijk op de wifi kan.
icon

Beste antwoord door Brian 30 July 2019, 13:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi @san1971, geen zorgen de Wifi klachten gaat de monteur zeker oplossen! We noemen dit inderdaad een Wifi check en de monteur gaat dan kijken wat de beste oplossing is. Dit kan een Wifi versterker zijn maar mocht het modem echt defecten vertonen dan kunnen we ook de modem omwisselen voor een ander exemplaar. Wat de camera betreft, maakt deze helemaal geen verbinding of kan je hem zelf niet van buiten de woning benaderen? Dit laatste klopt namelijk, de modem die jij hebt, de Huawei, ondersteunt geen zogenaamde NAT loopback. Je zou dan eventueel wel zelf een eigen modem aan kunnen die dit wel ondersteunt. Zo te zien is het helemaal gelukt met het bezoek afgelopen donderdag, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Hi , 
I use T mobile in my home.I think my modem has got the same problems. Every day my computer's or my (two) mobile phone's wifi connection is lost.

In my computer , I use windows repair tool for wifi connection problem,  it is fixed sometimes but sometimes not.  I want you to change my modem.
I attached photo for problem.Windos Repair tool said that 'wireless adapter or access point has got problems'
My modem brand is zyxel and brand model is T-50
I am sad for problem.I want you to fix this problem.

Best Regards
Salih

Reputatie 7

Hi @dilsizsalih, I check your incoming connection and this seems to be absolutely fine which leads me to believe there might be something wrong with the Wifi. Are you using an older device by any chance?

I’ve just made some adjustments and split the 2.4 Ghz and 5 Ghz bands (the 5 Ghz one now has 5G behind the name). You can now manually connect to either 2.4 Ghz or 5 Ghz, could you try testing both with your devices to see how it works now? Do let me know! 

Hi @Brian

My problem continues and appears a minimum of 5 times a day. 

`Every day my computer's wifi connection is lost.`

I haven't written any request until today but my patience is over. 

 

Best Regards

Salih

Hi @Brian

My problem continues and appears a minimum of 5 times a day. 

`Every day my computer's wifi connection is lost.`

I haven't written any request until today but my patience is over. 

 

Best Regards

Salih

Hi @Brian , 

Firstly I wanna change my wifi adapter on my laptop. If the problem disappears,  I will be happy. Maybe the problems occurred at the same time  and I got it wrong

Regards

Salih

Reputatie 7
Badge +16

Hi @dilsizsalih,

 

Welcome to the Community! :smile: Swapping the Wifi-adapter is a great idea. Please let us know if it helped. In the meantime, try these tips:

 

Sorry to hear your internet isn't working properly. No worries though, I'll do my utmost to help you as much as possible. 😊 Internet is extremely important. You should have a solid connection too! First we check the most important things. - Check which lights are on on the modem. Does WAN or Internet not light up? Then disconnect the modem from the power for 10 seconds by unplugging the power cord. - Is it about WiFi and is the WLAN light not on? Then press the button "WLAN / WPS / Wireless / wifi" until the light comes on. - Are the lights on, but you are not connected? Then connect your computer directly to the modem with an internet cable on port 1 or 2 of the modem. If you have a Zyxel modem, it doesn't matter which port you connect the computer to. Does it still not work after this? Then follow this link: https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet. This allows you to solve common problems. Hope this helps!

Reageer