Beantwoord

monteur

  • 28 december 2018
  • 4 reacties
  • 759 Bekeken

Ik wil graag een monteur plannen (heb ik ook aangegeven bij het lidmaatschap)
icon

Beste antwoord door Sander 2 januari 2019, 11:45

Hoi @theoscheper,

Wees gerust - je kunt binnenkort een monteur inplannen! De verbinding zal op 14 januari geactiveerd worden. Op die dag kun je via de klantenservice een afspraak laten inplannen. Er komt dan snel een monteur langs om het modem bij jou te installeren!

Wil je zelf een poging wagen? Kijk dan deze video: zelf installeren.
Wil je weten wat je kunt verwachten, klik dan hier: een monteur op bezoek.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@theoscheper, zodra de verbinding actief gemaakt is kan je contact opnemen met T-Mobile om een afspraak in te plannen.
Als dat niet kan annuleer ik mij lidmaatschap. Telefonisch zijn jullie ook niet te bereiken, waardeloos.
Welke verbinding? Ik ga zelf niet installeren, maar wil gewoon een afspraak met een monteur inplannen.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @theoscheper,

Wees gerust - je kunt binnenkort een monteur inplannen! De verbinding zal op 14 januari geactiveerd worden. Op die dag kun je via de klantenservice een afspraak laten inplannen. Er komt dan snel een monteur langs om het modem bij jou te installeren!

Wil je zelf een poging wagen? Kijk dan deze video: zelf installeren.
Wil je weten wat je kunt verwachten, klik dan hier: een monteur op bezoek.

Reageer