Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel
Hoi @theoscheper ,
Wees gerust - je kunt binnenkort een monteur inplannen! De verbinding zal op 14 januari geactiveerd worden. Op die dag kun je via de klantenservice een afspraak laten inplannen. Er komt dan snel een monteur langs om het modem bij jou te installeren!
Wil je zelf een poging wagen? Kijk dan deze video: zelf installeren.
Wil je weten wat je kunt verwachten, klik dan hier: een monteur op bezoek.
Wees gerust - je kunt binnenkort een monteur inplannen! De verbinding zal op 14 januari geactiveerd worden. Op die dag kun je via de klantenservice een afspraak laten inplannen. Er komt dan snel een monteur langs om het modem bij jou te installeren!
Wil je zelf een poging wagen? Kijk dan deze video: zelf installeren.
Wil je weten wat je kunt verwachten, klik dan hier: een monteur op bezoek.
Welke verbinding? Ik ga zelf niet installeren, maar wil gewoon een afspraak met een monteur inplannen.
Als dat niet kan annuleer ik mij lidmaatschap. Telefonisch zijn jullie ook niet te bereiken, waardeloos.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.