Beantwoord

Monteur afspraak vervroegen?

  • 16 december 2018
  • 2 reacties
  • 811 Bekeken

Hoi,

wij hebben tmobile thuis glasvezel besteld maar nu hebben wij pas op 4 januari een afspraak gekregen dat de monteur langs komt en we gaan 21 december verhuizen. Dus dan zitten we een aantal weken zonder internet. Is het niet mogelijk om de afspraak te vervroegen?
icon

Beste antwoord door Sterre 17 december 2018, 15:45

Hi Milanoor,

Wat leuk dat je T-Mobile Thuis hebt besteld! Ik kan niet wachten tot je online bent via onze glasvezelverbinding. Wat @hidden.nld zegt klopt: de monteurs hebben het deze periode inderdaad heel druk, Je kunt ze bellen op het telefoonnummer 088 - 2000 151, wellicht kunnen ze eerder een plekje voor je vrijmaken, maar dat kan ik niet beloven! Heb je ook T-Mobile Mobiel? Zo ja, dan wil ik je graag een unlimited data voucher geven, zodat jij tot de tijd van jouw installatie-afspraak toch unlimited online kunt zijn. Ik hoor je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
ben bang van niet, rond kerst en oud en nieuw is het bij de meeste bedrijven een drukke periode
Reputatie 5
Badge +3
Hi Milanoor,

Wat leuk dat je T-Mobile Thuis hebt besteld! Ik kan niet wachten tot je online bent via onze glasvezelverbinding. Wat @hidden.nld zegt klopt: de monteurs hebben het deze periode inderdaad heel druk, Je kunt ze bellen op het telefoonnummer 088 - 2000 151, wellicht kunnen ze eerder een plekje voor je vrijmaken, maar dat kan ik niet beloven! Heb je ook T-Mobile Mobiel? Zo ja, dan wil ik je graag een unlimited data voucher geven, zodat jij tot de tijd van jouw installatie-afspraak toch unlimited online kunt zijn. Ik hoor je graag!

Reageer