Sinds maandag 12-10-2020 heb ik geen internet en tv, inmiddels is het vrijdag en heb ik nog steeds geen connectie. Naar aanleiding hiervan heb ik maandag, woensdag en donderdag met de klantenservice gebeld. Zij kunnen enkel zeggen dat ze een extern probleem constateren en er een monteur moet langskomen. Maandag kreeg ik de belofte dat er binnen twee dagen een monteur zou langskomen. Toen ik woensdag belde was er nog niks met het ingeschoten ticket gedaan. Op donderdag hoor ik letterlijk van de klantenservice dat hij niks kan betekenen. Zelf pro-actief contact opnemen met een monteur kon hij niet.
De installatie van T-mobile thuis heeft ook al zijn voeten in de aarde gehad doordat dit tweemaal is uitgesteld door T-mobile met een totaal van bijna vier weken. Daar komt bij dat ik op de installatiedag zelf moest bellen met de vraag waar de monteur bleef, het antwoord, een week later. De ervaring met T-mobile is tot nu toe zeer waardeloos. De levering, service en communicatie is ronduit slecht.
T-mobile kan dit probleem zo spoedig mogelijk opgelost worden?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel