Beantwoord

Monteur Gideon komt niet opdagen

  • 15 November 2019
  • 5 reacties
  • 565 Bekeken

Vandaag tussen 10-12 zou monteur van Gideon komen. Om 14.15 is hij er nog niet. Diverse telefoontjes naar Gideon worden eerst na vele minuten in de wacht opgenomen. Monteur zou zijn verzocht terug te bellen maar doet dit niet.

Wat doet T-Mobile met dergelijke installatiebureaus???!! Ik betaal al wel voor T-Mobile pakket maar er werkt nog niets.

icon

Beste antwoord door Candy 19 November 2019, 15:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hoi @schipper48, allereerst, welkom Thuis en op onze Community! 💐 Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor de monteur die aanwezig was op de afspraak. Ik zie dat je inmiddels een nieuwe afspraak hebt gemaakt. Fijn dat dat is geregeld. Mocht je andere vragen hebben in de toekomst, laat het mij weten. Ik help je graag!

Sinds 3 september 2022 aangemeld voor glasvezel 1gb, monteur afspraak gemaakt vandaag tussen 8 en 10.00 sms van Gideon gekregen. tot zover oke. ….Komt de monteur niet opdagen.

Hang al een half uur aan de lijn, erg druk ze hebben niemand om me te woord te staan.

Dat beloofd wat voor de toekomst. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rdvrms8,

Goed dat je aan de bel trekt, dit is natuurlijk niet wat ik van de monteur verwacht! 

Hopelijk heb je inmiddels al meer van de Guidion monteur vernomen? Momenteel heeft hij bij ons nog geen update doorgegeven over de afspraak, noch de afspraak voor je geannuleerd. Zodra de afspraak is geannuleerd zal Guidion je automatisch contacteren voor een nieuwe afspraak en jou voorrang geven om snel aan de beurt te komen. 

Daarnaast kan je ze ook zelf bellen, al begrijp dat een halfuur wel erg lang is. 

Ik zal ook navraag opstarten en ik hoop dat we snel meer vernemen van de monteur!

Monteur is geweest had een andere tijd in zijn agenda. Binnen  15 minuten alles geregeld.

 

Reputatie 7
Badge +4

Super, dat is goed nieuws @rdvrms8! 😃 Daarentegen is het voor ons zeker goed om na te kijken waar dit mis is gegaan met de agenda’s, maar ik ben blij dat je de monteur nog hebt getroffen.

Veel plezier nog met ons Internet gewenst!

Reageer