Beantwoord

Monteur inhuren


Beste T-Mobile,

Ik heb vandaag geprobeerd om mijn modem, Interactieve TV en internet te installeren. Ik kom er niet uit en snap er niks van, zou ik een afspraak kunnen maken met een monteur?

Ik hoor graag zo snel mogelijk van u.

Met vriendelijke groet,

Mendy Wijnands
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2019, 10:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Hallo @Mendie18

Als je er echt niet uit komt dan kan er een monteur gestuurd worden. echter is het ip dit moment topdrukte bij de monteur. waardoor de wachttijd langer is als je mag verwachten.
Zullen we anders samen proberen of we er uit kunnen komen ?
in dat geval moet je even vermelden of je glasvezel heb of dsl internet. en welk modem je heb ontvangen huawei of zyxel.


zullen we je hier verder helpen ?
Hallo @Hidden.nld ,

Dank voor je bericht. Op het moment ben ik niet thuis.
Als het goed is heb ik DSL, de modem weet ik even niet uit mijn hoofd. Hier kom ik later op terug. Ben je er toevallig nog over een uur? (Dan ben ik weer thuis)

Groet
Hallo,

Kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Hallo @Mendie18,

Zou je me kunnen vertellen waar je telefoon aansluiting zit ? heb je er 1 in de woonkamer of heb je meerdere ?
Als je een foto er van kan maken zou dat helpen.
Ik heb geen vaste telefoon, ook geen telefoonaansluiting zover ik kan zien. Ik heb best wel wat geduld, maar als je twee uur bezig bent om T-Mobile te bereiken en er vervolgens via een automatisch bandje tegen je wordt gezegd dat ze gesloten zijn, dan ben ik wel lichtelijk geïrriteerd. Ik was al gefrustreerd door dat hele installatiepakket, maar ik ga even zoeken naar die aansluiting. Ik ben net verhuisd en de vorige bewoners hadden wel internet, dus ik weet dat het kan.
Ik heb een internet aansluiting gevonden in het plafond, maar geen wandcontactdoos of iets anders wat op een hoofdaansluiting lijkt. Vervolgens vraagt de handleiding mij draadjes door te knippen alsof ze denken dat ik technisch onderlegd ben. Ik ga dit hele pakket terugsturen en ze zoeken het maar uit. Ik zit al meer dan zeven jaar bij T-Mobile en als ik dan een vraag heb, moet ik eerst twee uur wachten om dan te horen te krijgen dat ze gesloten zijn.
Reputatie 6
Kan zijn dat de vorige bewoners internet hadden via Ziggo. Dan heb je geen telefoonlijn nodig. In je andere topic heb ik een foto geplaatst van het ISRA punt. Kun je die eens zoeken? Als je die niet hebt dan kan je T-Mobile niet aansluiten en zal je via de kabel internet moeten afsluiten.
Wat bedoel je met zoeken? Dit is het enige "ding" dat ik kon vinden wat iets met tv of internet te maken heeft. O ja en een doosje met een enkel gaatje waar een klein kabel uiteinde in kan. Geen wandcontactdoos of iets anders wat op een hoofdaansluiting lijkt.
Reputatie 6
Met zoeken bedoel ik om even rond te kijken. Kan ook zijn dat de aansluiting in de meterkast zit. De foto van dat kastje is van de kabel aansluiting. Ik heb in 1 van je andere topics een foto geplaatst hoe een ISRA punt eruit ziet.
Ik heb de woning al ondersteboven gekiept hehe. In de meterkast ook geen aansluiting te vinden helaas. Ik ga ze dinsdag maar weer proberen te bellen om het abbonnement te annuleren en het DSL pakket ga ik ook terugsturen.
Reputatie 6
Zullen we in 1 topic blijven aub? Dan blijft het overzichtelijk.
Reputatie 7
@Mendie18,

Mooi om te zien dat je de Community hebt gevonden en ingeschakeld voor je installatievraag. Het is echter niet toegestaan om meerdere topics te starten over hetzelfde onderwerp. Ik sluit dit topic. en verwijs je naar dit topic: tweede topic.

Ik wil je vragen eerst nog de huisregels van de Community door te nemen. Daarna zie ik je graag terug als er nog een vraag in je opkomt!