Beantwoord

Monteur inplannen

  • 9 November 2020
  • 5 reacties
  • 216 Bekeken

Hoi,

Op 19 november wordt mijn dienst internet en TV actief. Tot dan loopt ook mijn ziggo abonnement. Nu is het zo dat een monteur moet langskomen aangezien er werkzaamheden aan het ISRA punt uitgevoerd dienen te worden. Deze is nl. geheel “geoxideerd”.

Wanneer kan ik deze monteur laten inplannen? Het is nl. wel gewenst dat als mijn ziggo abo afloopt ik vanaf de 19e wel internet via T-Mobile heb. Als ik pas vanaf de 19e een monteur kan inplannen ben ik bang dat ik meerdere dagen geen internet/tv heb.

 

Gr,

Ramon

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 November 2020, 15:38

Bekijk origineel

5 reacties

 

Hierbij een foto van het ISRA punt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ramonniese 

Hiervoor zou een KPN monteur moeten komen omdat het ISRA ook eigendom is van KPN,  een moderator kan hiervoor een ticket aanmaken.

@Sander ...helpen jullie mij verder?

 

Reputatie 7
Badge +14

@ramonniese  Je wordt geholpen op binnenkomst berichten, misschien kan je beter even bellen als je haast hebt. Anders wachten tot je aan de beurt bent.

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Reputatie 7
Badge +4

Hey @ramonniese, tof dat je weldra van ons internet kan genieten! Zo te zien is er inderdaad nog werk aan de winkel. Ik ben blij dat je inmiddels een collega van mij hebt gesproken, en wij zullen er middels de overstapservice voor zorgen dat Ziggo nog een tijdje doorloopt zodat wij meer dan genoeg tijd hebben om dit volledig te fiksen. :smile: Dit komt sowieso goed!

Reageer