Beantwoord

Monteur kwam maar geen internet door een lijn problem: wat nu?

  • 4 September 2019
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De monteur kwam, modem geïnstalleerd ... maar ik heb geen internet vanwege een lijnprobleem en de monteur heeft KPN mensen gebeld & zei dat het 4 weken (!!!) kan duren.wat nu?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 September 2019, 12:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hallo @claudiomatera

Dat is best een vervelende situatie!

Als er lijnproblemen zijn is dit buiten je huis om, en vaak moeten ze dan wel is de weg openbreken of andere werkzaamheden uitvoeren wat veel tijd vereist.

Het is handig om even te wachten op een antwoord terug, want ik verwacht wel dat je binnen nu en een paar dagen een e-mailtje kan verwachten vanuit T-Mobile.
Hallo @claudiomatera



Dat is best een vervelende situatie!

Als er lijnproblemen zijn is dit buiten je huis om, en vaak moeten ze dan wel is de weg openbreken of andere werkzaamheden uitvoeren wat veel tijd vereist.

Het is handig om even te wachten op een antwoord terug, want ik verwacht wel dat je binnen nu en een paar dagen een e-mailtje kan verwachten vanuit T-Mobile.



@fluxsystem Vanmorgen zag ik dat ik internet heb. Ik deed niets.
Dus misschien had de monneur iets gemis? Maar dan ik was snel op de weg naar werk, ik ga vanavond zien.
Reputatie 5
Ik denk dat het al is opgelost dan.
Het feit dat je aangeeft dat er nu wel internet was, is toch een goed teken? 🙂

Reageer