Beantwoord

Monteur laten komen of niet?

  • 7 December 2020
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Ik heb vandaag T-Mobile thuis aangevraagd. Geen glasvezel.

Ik heb een huis gekocht en dus nu geen andere provider. Echter lijkt het of de vorige bewoners een kabel hebben doorgeknipt, waardoor ik mij afvraag of ik nu de installatie nog zelf kan doen of een monteur moet laten komen.

Kunnen jullie even meekijken (zie foto’s)?

Het kabeltje dat er op foto 1 bovenuit komt is het ‘afgeknipte’ kabeltje op foto 2.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 December 2020, 20:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jeanine.Thuis 

Hier hoeft geen monteur voor te komen, je mag het bovenste deksel verwijderen en vervolgens de kabel losmaken en een nieuwe plaatsen.

Hallo @Jeanine.Thuis 

Hier hoeft geen monteur voor te komen, je mag het bovenste deksel verwijderen en vervolgens de kabel losmaken en een nieuwe plaatsen.

Bedankt voor het antwoord. Maar wordt deze kabel ook standaard meegeleverd? Zo niet, hoe kom ik hieraan?

Reputatie 7
Badge +15

@Jeanine.Thuis

Deze kabel wordt niet standaard meegeleverd, je kan eventueel nog kijken of je het aansluitdoosje uit het installatiepakket aan deze kabel kan aansluiten en aan de andere kant de DSL kabel naar de modem inpluggen.

Mocht je deze kabel willen vervangen door een langere, kijk dan bijvoorbeeld eens op allekabels.nl voor een DSL kabel of ergens anders (zoek een ronde van goede kwaliteit voor langere afstanden).

 

Reageer