Beantwoord

morgen (4 Juni) installatie afspraak, nog geen pakket ontvangen

  • 3 juni 2019
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi, Ik heb morgen een installatieafspraak staan met Gideon, maar heb nog geen installatiepakket ontvangen. Telefonische klantenservice is ook niet op te wachten.
Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door David 4 juni 2019, 13:04

Hi @del00s,

Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken is bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur vertraagd. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten.

Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden: My T-Mobile Thuis. Excuses voor dit ongemak!

We hebben ook een algemeen topic aangemaakt, waarin we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @del00s,

Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken is bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur vertraagd. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten.

Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden: My T-Mobile Thuis. Excuses voor dit ongemak!

We hebben ook een algemeen topic aangemaakt, waarin we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.

Reageer