Beantwoord

Moving house - installation issue

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

I got this in my email. I checked my mailbox but i did not find anything there. Has they put this in the new adress location. How do i reach out now to the installation team for an apointment?

 

Je wacht natuurlijk met smart op jouw T-Mobile Thuis bestelling. Helaas wordt dit iets later, omdat er nog geen afspraak met je gemaakt is.

Je hebt een kaart ontvangen in de brievenbus met een telefoonnummer dat je kunt bellen. Wil je contact opnemen met onze partner om opnieuw een afspraak te maken? Ze wachten op je.

Zodra je een afspraak hebt gemaakt, fixen wij de rest weer!
 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 August 2020, 12:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hello @Supreetarora11 

You can call the installation partner on telephone number 088 2000 151 to make an appointment.

i have been trying to call this number, but it goes in waiting , i have been on hold for 15 mins , i have tried many times. Is there any other way to reach the installation partner

Reputatie 7

i have been trying to call this number, but it goes in waiting , i have been on hold for 15 mins , i have tried many times. Is there any other way to reach the installation partner

Hi @Supreetarora11,

 

It must have been rush hour! Can you try again at another time? Usually in the morning it's easy to reach them. 

Reageer