Beantwoord

My T-Mobile Thuis inlogproblemen

  • 28 July 2019
  • 6 reacties
  • 508 Bekeken

Na herhaalde pogingen nog steeds niet kunnen inloggen en/of tmobile thuis kunnen activeren. Het opgegeven email adres wordt niet herkent en kan zo dus geen gebruik maken van tmobile thuis. Graag hulp..
icon

Beste antwoord door Brian 7 August 2019, 14:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoi @Sjoerd2,

Natuurlijk wil ook jij graag z.s.m met T-Mobile Thuis aan de slag!
Daarom verwijs ik je even door naar deze suggesties van @Sander.
Laat je ons even weten of het met deze suggesties gelukt is?
Reputatie 7
Hoi @Sjoerd2,

Hier heb ik inderdaad wat suggesties voor: inlogtips My T-Mobile Thuis.

Het belangrijkste is: probeer het @t-mobilethuis.nl e-mailadres om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dan wordt er ook een e-mail gestuurd naar je eigen privé e-mailadres.

Laat je weten of het hiermee lukt? 🙂
Dank voor de reacties,

Helaas werkt ook dat niet, of laat ik het zo zeggen dat ik geen mail krijg op mijn mailadres om het wachtwoord te wijzigen. Geen idee wat het wachtwoord is ook
Jammer genoeg hier ook geen oplossing..
Gelukkig is het contract bijna voorbij en kan ik eindelijk gaan opzeggen 👌🏼
Iig bedankt voor de reacties @Seccie & @Sander
Reputatie 7
Hi @Sjoerd2, de reden dat je niet in kan loggen is omdat er in het verdelen een dubbel aanmelding is gedan waardoor het e-mailadres twee keer in het systeem staat. Geen zorgen, ik laat de e-mailadressen verwijderen bji de oude aanmelding, daarna kan je weer inloggen! Je ontvangt een bericht per e-mail zodra het aan is gepast.
Thanks @Brian
Tot nu toe nog niet gelukt..

Reageer