Beantwoord

My T-Mobile Thuis modem instellingen nog niet beschikbaar

  • 25 January 2020
  • 8 reacties
  • 922 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Dag,

vandaag met hulp van een monteur overgestapt naar internet/TV/email van T-mobile. WIFI doet het op telefoon/computer en ook TV werkt mooi. Nu wil het onmogelijke wachtwoord van de wifi wijzigen. Als ik dat wil doen lees ik echter ‘je modem is nog niet actief. Zodra je T-mobile thuis diensten werken, kun je hier je WiFi instellingen aanpassen'. Maar de T-mobile thuis diensten werken gewoon. Wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 January 2020, 00:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @Knud84

 

Met bovenstaande tip moet het nu inderdaad al lukken! Je kunt eventueel ook deze uitgebreide PDF erop naslaan: handleiding Wifi wachtwoord aanpassen Zyxel modem

 

Ik verwacht dat je in de loop van komende week de volledige beschikking over My T-Mobiel Thuis krijgt, zodat je het eventueel ook in die omgeving kunt aanpassen. 

 

Dan rest mij alleen nog je te bedanken voor je aanvraag en welkom te heten bij T-Mobile Thuis! 

Dank @Sander en @Waqqas voor de antwoorden. Heel helder en inmiddels alles werkend gekregen geloof ik.

Reputatie 7
Badge +15

Super! Altijd leuk om te horen 😇

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Knud84 

Hey het systeem loopt nog wel eens een beetje achter, als je het morgen weer probeert zal het vast lukken. Een alternatief is om in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en daar inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord die achterop het modem staan, ga nu in het menu naar netwerkinstellingen > draadloos. Hier kan je ook het wachtwoord aanpassen en klik vervolgens op toepassen.

Mocht het tegen maandag niet bijgewerkt zijn laat het dan weten, een moderator zal je hiermee verder helpen.

Reputatie 7

Goed om te horen dat het is gelukt @mariovanlimburg! Mocht je niet meer in kunnen loggen op de Wifi dan helpt het vaak om het netwerk even te “vergeten” op je apparaat en daarna opnieuw te verbinden. Via My T-Mobile Thuis kan je ook altijd het wachtwoord aanpassen. Mocht niet meer in de modem zelf kunnen dan kan je deze eventueel een fabrieksreset geven, hij gat dan weer terug naar de standaard inlog die achetr op de modem staat. 

Reputatie 7
Badge +4

@mariovanlimburg, ik heb direct jouw abonnement opgespoord, alleen zo te zien is er nog geen modem aangesloten op ons netwerk? Doordat je destijds de monteur hebt afgezegd en het modem nooit online is gekomen, is jouw abonnement nooit actief gesteld. Weet je zeker dat je verbonden bent met ons Zyxel modem? Hiervoor dienen de eerste drie lampjes van ons modem te branden en alle zes de lampjes op de mediaconverter.

Het beste kan ik je aanraden om alsnog gebruik te maken van onze installatiemonteur. Hierdoor ben je verzekerd dat alles perfect is aangesloten. Ik hoor het heel graag als ik een opdracht voor je in het systeem kan zetten om je zo snel mogelijk volledig online en bereikbaar te krijgen!
 

Je modem is nog niet actief. Zodra je T-Mobile Thuis diensten werken, kun je hier je Wifi instellingen aanpassen.

 

Ondertussen al sinds Februari in gebruik, Maar kunnen jullie de gegevens even nalopen en aanpassen aan vandaag. Ik kan niet in modem, de gegevens kloppen niet helemaal buiten mijn eigen gegevens.

 

Bij voorbaar dank.

Goedeavond, 

 

Glasvezelmonteur is geweest,

Daarna volgens de handleiding de netwerkkabels aangesloten, (peuleschil) 

Ik kon gelijk in het zyxel modem, met het wachtwoord erachterop.

Wachtwoord aangepast en daarna kon ik er niet meer in.

Internet werkt, vandaar dat ik de monteur niet nodig had, 

Tv werkt

Telefoon werkt.

Internet werkt, SID:  tmnl 57bcb1

Alle lampjes branden. 

 

Groeten!

 

Reageer