Beantwoord

my Tmobile thuis account

  • 13 November 2019
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik probeer nu al tig keer een my tmobile thuis account te activeren maar telkens als ik het invul krijg ik deze melding, heb ook al allemaal andere wachtwoorden geprobeerd en mn andere e-mailadres niets werkt.

 

icon

Beste antwoord door Brian 15 November 2019, 13:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Samsamm 

Als het goed is heb je ook een mail ontvangen km een account aan te maken.

Weet je zeker dat je op het blauwe nog geen account? Meld je aan hebt geklikt en niet op wachtwoord opvragen?

Ik heb op de link geklikt die nu paars is geklikt.

Reputatie 7

Hi @Samsamm, we hebben een aantal e-mail uitgestuurd met een verkeerde link. Via de algemene link lukt het wel, je vindt meer informatie hier.