Beantwoord

Na 4 maanden nog steeds geen internet!

  • 26 March 2021
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo,

Vanaf half november 2020 ben ik al aan het wachten op een werkende internet verbinding. Ik zou niet eens meer weten hoe vaak ik al met de klantenservice van zowel t-mobile als van KPN netwerkbeheer heb gebeld, om moedeloos van te worden. Ik hoop via deze weg toch nog iets gedaan te krijgen.

Sinds de aanvraag van glasvezel zitten we thuis al te wachten op een werkende verbinding. Eerst duurde het heel lang voordat tmobile en kpn er uit waren wanneer de glasvezel doorgetrokken kon worden en bevestigd werd aan de muur, dit gebeurde begin februari, we waren toen al dik twee maanden bezig. Vervolgens komen we terecht in een pingpong traject tussen tmobile en kpn over wie er iets moet doen voor de ander aan de slag kan. Er zijn al medere monteurs langs geweest om aan te sluiten, foto’s te maken, etc. Maar nog steeds niks. Ik zou willen dat er vandaag nog iemand langs komt om alles in orde te maken!

graag hulp!

icon

Beste antwoord door Boris 28 March 2021, 10:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JesseBeadt,

Ik kan me voorstellen dat je inmiddels behoorlijk gefrustreerd bent van het moeten wachten op diverse partijen. Aangezien e.e.a nu al zo’n lange periode duurt heb ik zojuist een T-Mobile community moderator gewezen op dit topic. Hopelijk kan hij/zij je spoedig van dienst zijn. 

Reputatie 7

Hoi @JesseBeadt ,

Goed dat je hier bij ons aan de bel trekt! Ik wil graag met je kijken naar een permanente oplossing en ervoor zorgen dat je kan genieten van het abonnement wat je bij ons hebt uitgekozen. Om ervoor te zorgen dat ik helemaal op de hoogte ben van de situatie, wil ik me graag inlezen in het dossier. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik deze bekijken en kan ik je verder helpen. Dit heeft lang genoeg geduurd! 

Bedankt @Boris en @Seccie voor de hulp, hopelijk komt er iets uit.

Reageer