Na dat afgelopen maandag de monteur van Guidion is geweest en het modem heeft geïnstalleerd hebben wij geen internet en tv.
Blijkbaar zit er nog een oud signaal op de glasvezel lijn van KPN. nu werd mij verteld door de monteur dat het in de loop van de dag wel omgezet zou worden misschien dinsdag, maar dan werkte het wel.
Nu is het vrijdag ik heb 4/5 keer gebeld het zou door gezet worden naar de technische dienst. heb ik nog geen tv en internet (op een voucher voor 4g na)
Het is waarschijnlijk een schakelaar omzetten van kpn naar t-mobile. Dat mag toch niet zo idioot lang duren?
Langzaam aan krijg ik toch echt spijt van de T-mobile.
Beste antwoord door Seccie
Hoi
Wat naar dat je nog geen werkende verbinding hebt. De installatie is voltooid, maar nu blijkt er nog een actieve verbinding te zijn van je de vorige gebruiker.
Bij het opleveren van je internet verbinding zijn diverse partijen betrokken. Het lijkt erop dat de netwerkbeheerder in deze KPN de schakelaar fysiek moet omzetten. Als ik het goed begrijp, dan is hiervoor een ticket aangemaakt en is het nu wachten tot de monteur van de netwerkbeheerder het ticket oppakt en afsluit. Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is, maar in de tussentijd kun je wel online via je 4G voucher.