Beantwoord

Na 8 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting!

• 2 januari 2021
  • 32 reacties
  • 934 Bekeken

Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Georgiospaans ,

Thanks voor je update! Fijn om te zien dat de route via de contactpersoon goed verloopt. Ik duim met je mee dat er snel een licht aan het eind van de tunnel komt. Laat je me het weten als er contact met je is opgenomen? Ondertussen zitten wij voor je klaar!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Georgiospaans ,

Thanks voor je update! Fijn om te zien dat de route via de contactpersoon goed verloopt. Ik duim met je mee dat er snel een licht aan het eind van de tunnel komt. Laat je me het weten als er contact met je is opgenomen? Ondertussen zitten wij voor je klaar!

Ik mag toch hopen dat er straks licht uit het einde van de glasvezel komt :stuck_out_tongue_winking_eye:

(sorry, inkoppertje)

Hoi @Boris. Graag gedaan. Vandaag is een meneer Ad de Vogt van t-mobile (High Rise Coördinator) langsgekomen. Die heeft ook contact met de contactpersoon van Volkers Wessels waar ik ook contact mee heb. Hij wilde even naar de verbinding kijken. Het blijkt dus dat de glasvezel voor de deur bij het appartementen complex ligt. Maar nu moet het nog naar onze woning op de 3de etage. Dat was het probleem waarom het zo lang heeft geduurd. Alle partijen liepen tegen elkaar aan die erbij betrokken waren. Want onze VVE had als punt dat er wel een aparte kabelgoot moet komen voor de glasvezelkabel. Dan was de VVE akkoord. Een extra kabelgoot kunnen ze niet realiseren zei meneer ‘Ad’. Maar ze kunnen hem er wel overheen plaatsen. Dus er zit een miscommunicatie in de manier waarop er verteld wordt hoe de kabelgoot geplaatst moest worden. Nou snapte niemand dat hoe het zat dus deze meneer heeft dit ook aan ons uitgelegd en gezegd dat die hiervoor is om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hij heeft foto’s gemaakt van de aansluitingen in huis en buitenshuis. Wij hebben de contactgegevens van onze VVE doorgegeven aan de meneer ‘Ad’ van t-mobile. Meneer van T-mobile neemt gelijk contact op met de contactpersoon van VolkersWessels. Wij krijgen daar nog een terugkoppeling van.  

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Georgiospaans,

Daar komt dan uiteindelijk de aap uit de mouw! Fijn dat mijn collega je wel de nodige update heeft kunnen geven. Dit geeft een stuk meer duidelijkheid aan de situatie, eentje waar we nu mee aan de slag kunnen. Ik duim met je mee, in de hoop dat er snel contact wordt opgenomen. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Boris ,

Ik ben gebeld om de glasvezelkabel te komen aanleggen! De VVE is akkoord. Maandag 17 mei komen ze langs. Eindelijk na ruim een jaar lijk het dan nu echt te gaan gebeuren! 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Georgiospaans ,

Ik word helemaal blij van je bericht! Wat een fijn nieuws. Laat je het weten wanneer de installatie gereed is gemaakt? Wellicht dat ik dan nog wat voor je kan betekenen! 😉

Ja super fijn! Ben heel erg benieuwd. Zodra inderdaad alles is geregeld kom ik bij je terug voor de vergoeding. 

Dankjewel en fijn weekend!

Reageer