Beantwoord

Na 8 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting!

  • 2 January 2021
  • 61 reacties
  • 2879 Bekeken

23-05 Ontvingen wij de overeenkomst van T-Mobile voor glasvezelkabel internet. Wij waren wij zeer verheugd dat wij van Ziggo internet naar T-mobile glasvezelkabel konden overstappen. Wij hebben gebruik gemaakt van de overstap service van t-mobile.

 

Helaas is het nu 02 januari 2021 en hebben we nog steeds geen glasvezelkabel aansluiting en zitten wij dus nog steeds met internet van Ziggo...

 

Het leek erop dat alles goed ging in het proces. De glasvezelkabel zou aangelegd worden naar onze appartement gebouw.  Er werd contact met ons opgenomen met ene ‘Marco’, en ik moest aan ‘Marco’ een foto sturen met welk appartement van ons is in het appartementencomplex. Wij moesten ook een bewijs sturen van de VVE toestemming. Onze VVE beheerder heeft in dat bewijs verteld wat ik via de sms heb gestuurd naar ‘Marco’, dat er eerst een T-mobile plaatsingsdocument opgesteld moet worden en dit ter goedkeuring overlegd moet worden met onze VVE beheerder. E-mail adres vervolgens ook doorgegeven aan ‘Marco’ van onze VVE beheerder. ‘Top’ zei ‘Marco’. ‘Komt goed’. Maar het bleek helaas te mooi om waard te zijn...

 

De monteur van Volker Wessels kwam 23 juni 2020 tussen 10:00 en 13:00 langs om de aansluiting in orde te maken. We hadden hier speciaal vrij genomen van ons werk. De monteur van Volkers Wessels is niet eens bij ons naar binnen gegaan want vertelde aan de huisdeur dat er geen glasvezelkabel beneden was te vinden. Dus de monteur kon er niks mee. De monteur zou het ook weer doorgeven aan Volkers Wessels en wij moesten weer contact opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Dit was het eerste moment dat we het een gekke situatie vonden... maar zeiden we tegen elkaar het kan een miscommunicatie zijn...

 

23 juni s’avonds heb ik via een sms naar ‘Marco’ een bericht gestuurd met de vraag of meneer al iets meer weet over de aanleg van de glasvezelkabel. Erbij vermeld dat de monteur van Volkers Wessels voor niks hierheen is gekomen omdat er geen kabel aansluiting is te vinden.... Kreeg gelijk van ‘Marco’ terug via de sms: ‘Ik heb ‘t gemeld.’

 

Wij hebben de volgende dag T-mobile klantenservice gebeld omdat we het een gekke situatie vonden...  Wij hebben de situatie uitgelegd wat er met de monteur van Volkers Wessels is gebeurd... Maar volgen T-mobile werd verzekerd dat alles goed is gegaan met de glasvezelkabel aansluiting en dat Guidion met ons een afspraak gaat maken om het installatie pakket aan te sluiten.  We konden gewoon rustig afwachten. 

Wij vonden het na dit gesprek nog steeds een gekke situatie maar we hadden er wel vertrouwen in dat het goed zou komen. T-mobile klantenservice had ons gerustgesteld.

 

15 juli kwam de Guidion monteur langs om het installatie pakket aan te sluiten. Ook voor deze installatie hebben we vrij moeten nemen. Helaas kregen we van de vriendelijke Guidion monteur te horen dat er helaas geen kabel is aangelegd door Volkers Wessels. 

De monteur gaf aan dat dit vaker gebeurd, omdat Volkers Wessels niet goed communiceert naar T-mobile en T-mobile het dan vervolgens niet snapt wat er aan de hand is.

 

Wij waren vervolgens weer erg teleurgesteld. Maar wisten nog steeds niet wat er aan de hand was...

 

Vervolgens hebben wij T-mobile klantenservice weer gebeld. Die heeft ons verteld dat wij contact opnemen met KPN. Wij wisten niet waar ze het over hadden. Eerst was het Volkers Wessels en nu weer KPN? Wij hebben aan T-mobile uitgelegd dat wij dit glasvezel abonnement hebben aangevraagd met overstapservice. En dat wij verwachten dat T-mobile dit voor ons gaat oplossen. Wij moesten het vervolgens toch zelf uitzoeken en konden niks voor ons betekenen. Wij hebben aangegeven dat wij graag willen dat hun de situatie uitzoeken waar het mis is gegaan. Het enige wat ze konden doen voor ons was een notitie hiervan maken zodat we teruggebeld zouden worden. We zijn vervolgens niet meer teruggebeld... Wij hebben na een paar weken weer T-mobile klantenservice zelf gebeld. Toen werd ons ineens verteld dat we een mail kunnen sturen naar de klachten afdeling om uit te zoeken waar het mis is gegaan. Toen 2 weken later werd ik teruggebeld door de klachten service van T-mobile met de mededeling dat er blijkbaar geen VVE toestemming is gegeven. EINDELIJK weten we nu na zoveel maanden waar het probleem ligt. De communicatie is ver te zoeken tussen bedrijven. Wij hebben gelijk daarna weer contact opgenomen met onze VVE. 

 

Dinsdag 21 juli heb ik ook een bericht gestuurd naar ‘Marco’ en de vraag gesteld of meneer van Telecom Wessels is? Omdat ik altijd het idee heb gehad dat dat wel zo is...

Ook uitgelegd dat wij nu bijna 8 weken verder zijn en dat er nu nog toestemming moet komen vanuit de VVE. (Waar we pas nu achter zijn gekomen) Ook aangegeven dat ik de gegevens had doorgestuurd van onze VVE Beheerder en dat Marco zei dat goed zal komen.... Toen kreeg ik van ‘Marco’ het antwoord dat ik contact op moet nemen met Introbouw. Deze behandelen alle documenten... Daarop heb ik gevraagd wie ene ‘Marco’ dan is? Ook gezegd dat wij de hele tijd van het kastje naar de muur worden gestuurd, en dat het nu helemaal een grijs gebied word waar ik vervolgens steeds contact mee moet opnemen, terwijl ik gewoon overstap service heb... Toen kreeg ik als antwoord terug dat

T-mobile huurt Volkers Wessels in, Volkers Wessels huurt Introbouw in, Introbouw huurt ‘Marco’ in. Lastig maar best duidelijk zei ‘Marco’. Daarop was ik echt helemaal het spoor nabij... Het is toch te gek voor woorden dat wij iedere keer met een ander bedrijf contact moeten opnemen terwijl wij gewoon overstapservice hebben aangevraagd?. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt! Ons vertrouwen is helemaal weg...

 

20 augustus zou het dan weer gaan gebeuren. Weer vrij gevraagd van ons werk. De monteur van Volker Wessels zou langskomen om de glasvezelkabel aan te leggen. De monteur van Volkers Wessels is niet eens bij ons naar binnen gegaan, want vertelde aan onze voordeur dat erg geen glasvezelkabel beneden was te vinden. Dus de monteur kon er niks mee. De monteur zei ook dat het karretje wat die bij zich heeft te laag is om de woning te bereiken op de 4de etage. De monteur zou het ook weer doorgeven aan Volkers Wessels en wij moesten weer contact opnemen. 

 

Wij hebben vervolgens weer contact opgenomen met Volkers Wessels en er is ons weer geen uitleg gegeven over de situatie. We moeten afwachten werd er ons verteld en dat we vanzelf weer worden gebeld voor een nieuwe afspraak. Meerdere malen is er een afspraak door Volkers Wessels ingepland en 1 dag van tevoren geannuleerd zonder opgave van reden. Vervolgens weer Volkers Wessels anderhalve maand later gebeld omdat we nog steeds niks hebben gehoord en aangegeven dat we het zat zijn... De meneer van de Volkers Wessels klantenservice zei dat het gek is verlopen en dat we zo snel mogelijk worden aangesloten. Vervolgens weer een afspraak ingepland voor 23 oktober 2020.  De meneer zei ook dat er gewoon toestemming is gegeven vanuit de VVE. 1 dag van tevoren werd onze voicemail ingesproken dat de afspraak komt te vervallen... Hierop hebben wij gelijk weer de klantenservice gebeld en gevraagd wat nu WEER de reden is na meerdere keren geannuleerd te zijn... Dat konden ze niet vertellen en moest onderzoek naar gedaan worden. Een paar uur later werd ons voicemail ingesproken dat binnen 2 maanden een ander bedrijf contact met ons opneemt om ons aan te sluiten. Omdat wij volgens Volkers Wessels een ingewikkeld punt zijn om aan te sluiten. Dus eerst de makkelijke woningen komen aan beurt en daarna de ingewikkelde woningen. Wij wachten vervolgens weer af... Wij hebben er in ieder geval geen vertrouwen meer in dat wij worden aangesloten... 2 maanden later eind December 2020 weer contact opgenomen via de mail  met Volkers Wessels Segbroek dat we nog steeds niks hebben gehoord en dat ons geduld op is en en dat we geen vertrouwen hierin meer hebben. Werd er weer terug gemaild dat er geen toestemming is vanuit de VVE om ons aan te sluiten en werd ons gevraagd om de contactgegevens van onze VVE.. Wij hebben dit doorgegeven en erbij aangegeven dat de communicatie echt ver te zoeken is. Dan wel toestemming VVE. Dan geen toestemming VVE. Werd er vervolgens op geantwoord dat ze het direct hebben verzonden naar de TOF - Group en dat hun ons zo snel mogelijk gaan aansluiten. WEER EEN NIEUW BEDRIJF???!!! Weer op geantwoord dat wij de hele tijd van het kastje naar de muur worden gestuurd en dat we het zat zijn!!! En dat als we nu niet aangesloten worden dan gaan we andere stappen ondernemen!!! Iedere keer wordt ons iets beloofd wat niet wordt waargemaakt. 

 

Tot onze grote verbazing heeft op 23 december 2020 T-mobile ons gebeld en gevraagd hoe het zit met onze aansluiting en of de overstap datum nog verlengd moet worden zodat we internet houden? Uitgelegd dat wij ons enorm in de steek gelaten voelen door alle partijen. Dus ook T-mobile. Wij zijn nooit op de hoogte gehouden van de status van het aansluiten. Dat wij overstapservice erbij hebben genomen maar dat wij het belachelijk vinden dat wij steeds van het kastje naar de muur worden gestuurd. Ook zonder resultaat en dat we zelf constant contact moeten opnemen met verschillende bedrijven over onze aansluiting.. De medewerker van de klantenservice van T-mobile was erg vriendelijk en vond het erg vervelend voor ons. Ze hebben nog een melding gestuurd naar Volkers Wessels dat wij zo snel mogelijk moeten worden uitgesloten. Maar T-mobile vertelde ons dat ze meer niet kunnen doen. En dat is echt iets waarom ik dit bericht hier plaatst. Omdat het toch heel logisch is dat als wij hier internet aanvragen dat T-mobile meer voor ons kan betekenen? We hebben er echt geen woorden dat deze hele situatie ons al 8 maanden tijd kost. Wij hebben er ook geen vertrouwen meer in dat deze situatie goedkomt. Vandaar deze oproep. Ik ga er vanuit dat ik hier zo snel mogelijk een antwoord op krijg en dat wij zo snel mogelijk worden geholpen en aangesloten worden! 

icon

Beste antwoord door Boris 4 January 2021, 13:59

Bekijk origineel

61 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je verwacht teveel van de overstap service. Dat is enkel een afspraak tussen providers dat het oude abonnement stopt als op aangeven van de nieuwe provider de nieuwe aansluiting actief is en een eventueel telefoonnummer is geporteerd.

 

 

Hetgeen nu mis gaat is de communicatie tussen teveel schijven, er moet een toestemming komen van de VVE, er moet een kabel naar dat complex getrokken worden, die er dus niet schijnt te zijn aangelegd.

En idd, de overstapservice is niks meer dat jou oude verbinding word opgezegd/afgesloten zodra de nieuwe word aangesloten, niks meer of minder, zou er wel even achteraan gaan, op een gegeven moment houd de oude verbinding wel op, ze blijven niet de opzeg datum opschuiven.

In dit geval is het gewoon kort door de bocht gezegd, een puinzooi in de communicatie en aansturing van de verschillende onderdelen die die kabel moeten aanleggen, die kabel had er allang moeten liggen of je had allang antwoord moeten krijgen, geen toestemming, jammer joh je krijgt geen glasvezel, we hebben je lekker gemaakt met een dooie mus.

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Georgiospaans,

Wat een verhaal! Dit heeft natuurlijk al veel te lang geduurd. En het lijkt mij niet dat het nu ineens snel aangelegd kan zijn. Maar misschien kan een moderator e.e.a. nog bespoedigen.

Is het dan niet zo dat het hele appartementen-complex in één keer voor glasvezel voorbereid moet worden? Zullen de kosten voor het aanleggen bij één appartement niet veel te hoog zijn?

Heb je overwogen om een T-mobile DSL of een T-mobile 4G voor thuis te nemen? (afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres)

Mvg. Marcel

Hallo Marcel,

Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad een situatie waar we in zitten! Ons vertrouwen is helemaal weg! We hebben inderdaad ook al gekeken naar verschillende situaties om ons te helpen. Dit is hier 1 van! Ja het hele appartementen complex moet voor glasvezel voorbereid worden zei Volkers Wessels tegen ons. Dan zou er een poster in het complex komen te hangen en dan moeten we met z’n alle thuis zijn. Dat hebben ze ook gezegd dat anders de kosten te hoog zijn. Maar wij hebben nu zoveel situaties gehoord en van bedrijf naar bedrijf gestuurd dat wij het na 8 maanden niet meer geloven. Maar dit is ons eind oktober verteld en zal binnen 2 maanden plaats vinden. Vervolgens weer niks gehoord en weer eind december contact opgenomen met Volkers Wessels. Toen wij eind december mail contact hebben opgenomen met Volkers Wessels hebben ze het pas naar de TOF - group doorgestuurd. en die zal ons zo snel mogelijk aansluiten zeiden ze! Nou ik geloof er niet meer in! Dat hebben we ook gezegd tegen Volkers Wessels en daar hebben we geen reactie meer op gekregen! Via een buurman hebben we eind oktober gehoord dat ze bezig waren met een kabel aan te leggen naar het appartementen complex. Er ligt nu onder de stenen bij het appartementen complex een opgerolde kabel met ‘rol’ op de stenen geschreven… hebben we ook helemaal niks over gehoord! En weten dit dus ook niet zeker. 
 

We hebben alle verschillende internet keuzes bekeken. Maar dat was allemaal duurder en minder snelheid. Daarom hebben wij de keuze gemaakt om voor glasvezel internet te gaan! 

Groetjes Georgio

 

Hallo Georgiospaans,

Wat een verhaal! Dit heeft natuurlijk al veel te lang geduurd. En het lijkt mij niet dat het nu ineens snel aangelegd kan zijn. Maar misschien kan een moderator e.e.a. nog bespoedigen.

Is het dan niet zo dat het hele appartementen-complex in één keer voor glasvezel voorbereid moet worden? Zullen de kosten voor het aanleggen bij één appartement niet veel te hoog zijn?

Heb je overwogen om een T-mobile DSL of een T-mobile 4G voor thuis te nemen? (afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres)

Mvg. Marcel

 

Hallo Marcel,

Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad een situatie waar we in zitten! Ons vertrouwen is helemaal weg! We hebben inderdaad ook al gekeken naar verschillende situaties om ons te helpen. Dit is hier 1 van! Ja het hele appartementen complex moet voor glasvezel voorbereid worden zei Volkers Wessels tegen ons. Dan zou er een poster in het complex komen te hangen en dan moeten we met z’n alle thuis zijn. Dat hebben ze ook gezegd dat anders de kosten te hoog zijn. Maar wij hebben nu zoveel situaties gehoord en van bedrijf naar bedrijf gestuurd dat wij het na 8 maanden niet meer geloven. Maar dit is ons eind oktober verteld en zal binnen 2 maanden plaats vinden. Vervolgens weer niks gehoord en weer eind december contact opgenomen met Volkers Wessels. Toen wij eind december mail contact hebben opgenomen met Volkers Wessels hebben ze het pas naar de TOF - group doorgestuurd. en die zal ons zo snel mogelijk aansluiten zeiden ze! Nou ik geloof er niet meer in! Dat hebben we ook gezegd tegen Volkers Wessels en daar hebben we geen reactie meer op gekregen! Via een buurman hebben we eind oktober gehoord dat ze bezig waren met een kabel aan te leggen naar het appartementen complex. Er ligt nu onder de stenen bij het appartementen complex een opgerolde kabel met ‘rol’ op de stenen geschreven… hebben we ook helemaal niks over gehoord! En weten dit dus ook niet zeker. 
 

We hebben alle verschillende internet keuzes bekeken. Maar dat was allemaal duurder en minder snelheid. Daarom hebben wij de keuze gemaakt om voor glasvezel internet te gaan! 

Groetjes Georgio

 

Reputatie 7

Hi @Georgiospaans ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je verhaal. Ik heb je ervaring met open mond gelezen, omdat ik best geschrokken ben van de situatie. Ik wil daarbij ook mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken en de situatie waarin je nu zit. Wij kunnen in dit geval echt alleen de hand in eigen boezem steken. 

Jouw verhaal en ons dossier komen inderdaad overeen. T-Mobile is afhankelijk van de aannemer VolkerWesselsTelecom, wie op hun beurt weer onderaannemers inhuurt om ervoor te zorgen dat de installatie van de Glasvezelverbinding wordt gerealiseerd. TOF - group is zo’n onderaannemer. Wij zien terug dat vanuit die hoek de aansluiting stokt. Niet goed, maar we weten waar het fout zit. 

Omdat wij jou ook het liefst online zien, is er vanuit onze kant een dringend verzoek op 28 december uitgestuurd, om de laatste uitrol werkzaamheden te verwezenlijken. Ik kan je verzekeren dat dit in een heldere en duidelijke taal is kenbaar gemaakt, want hoe dan ook; dit duurt te lang. Dat hiermee de oplevering in een stroomversnelling raakt, is dan ook aannemelijk. Ook wil ik kijken naar een vergoeding wanneer de oplevering is afgerond. Wij balen hier ook van. Ik wil dit moment aangrijpen om te vragen om via deze weg contact te houden. Wij houden je graag op de hoogte van de situatie. Voor vragen kan je altijd bij ons terecht. 

Hi @Georgiospaans ,

Ik wil je bedanken voor het delen van je verhaal. Ik heb je ervaring met open mond gelezen, omdat ik best geschrokken ben van de situatie. Ik wil daarbij ook mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken en de situatie waarin je nu zit. Wij kunnen in dit geval echt alleen de hand in eigen boezem steken. 

Jouw verhaal en ons dossier komen inderdaad overeen. T-Mobile is afhankelijk van de aannemer VolkerWesselsTelecom, wie op hun beurt weer onderaannemers inhuurt om ervoor te zorgen dat de installatie van de Glasvezelverbinding wordt gerealiseerd. TOF - group is zo’n onderaannemer. Wij zien terug dat vanuit die hoek de aansluiting stokt. Niet goed, maar we weten waar het fout zit. 

Omdat wij jou ook het liefst online zien, is er vanuit onze kant een dringend verzoek op 28 december uitgestuurd, om de laatste uitrol werkzaamheden te verwezenlijken. Ik kan je verzekeren dat dit in een heldere en duidelijke taal is kenbaar gemaakt, want hoe dan ook; dit duurt te lang. Dat hiermee de oplevering in een stroomversnelling raakt, is dan ook aannemelijk. Ook wil ik kijken naar een vergoeding wanneer de oplevering is afgerond. Wij balen hier ook van. Ik wil dit moment aangrijpen om te vragen om via deze weg contact te houden. Wij houden je graag op de hoogte van de situatie. Voor vragen kan je altijd bij ons terecht. 

 

Hallo Boris,

Bedankt voor je bemoedigende reactie. Ik zie hierdoor weer na een lange tijd een lichtpuntje aankomen. Via deze manier vindt ik het erg prettig om op de hoogte gehouden te worden van de stand van zaken... Dat is ook wat ik de afgelopen maanden wel heb gemist waardoor ik het vertrouwen dat het goed komt ben kwijtgeraakt. Wanneer de oplevering is afgerond heb ik graag met u contact over de compensatie. Bedankt dat u mij via deze manier op de hoogte houdt van de verdere ontwikkelingen…

Hoi @Boris 

Bedankt voor je bemoedigende reactie. Ik zie hierdoor weer na een lange tijd een lichtpuntje aankomen. Via deze manier vindt ik het erg prettig om op de hoogte gehouden te worden van de stand van zaken... Dat is ook wat ik de afgelopen maanden wel heb gemist waardoor ik het vertrouwen dat het goed komt ben kwijtgeraakt. Wanneer de oplevering is afgerond heb ik graag met u contact over de compensatie. Bedankt dat u mij via deze manier op de hoogte houdt van de verdere ontwikkelingen…

 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

We gaan hier zeker werk van maken! Momenteel zijn mijn collega’s van de technische dienst zich enorm hard aan het maken voor jouw zaak. Op deze manier proberen we zo snel mogelijk van een oplevering te voorzien. Ik zal eind van deze week met een update komen. We houden contact! 

Hoi @Boris . Bedankt voor de informatie. Goed om te horen! Ik ben benieuwd… contact houden is inderdaad belangrijk! tot eind van de week! 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Hierbij mijn update! Ik zie dat we aan het wachten zijn op een terugkoppeling van VolkerWesselsTelekom op ons verzoek. Ik zal na het weekend opnieuw contact opnemen met onze held van de technische dienst, die er voor jou bovenop zit. Samen komen we eruit. Zoals beloofd, houd ik je ook hiervan op de hoogte. 

Hoi @Boris . Dankjewel voor de informatie! Ik hoop dat Volkers Wessels snel gaat reageren. We houden contact. 

@Boris , hoop dat ze bij vwt wel de taal spreken die die onderaannemers spreken, zijn over het algemeen allemaal wijzen want ze komen uit het Oosten.:wink:

 

En dat is niet degenererend bedoeld, heb er eind vorig jaar mee te maken gehad doordat hun en onze werkzaamheden elkaar beten, en onderling prima opgelost zodat we geen last van elkaar hadden, werd alleen handen en voeten werk.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoi @Boris

10 dagen geleden heb ik voor het laatst een bericht van je gekregen. Is er al meer bekend?

 

 

@Boris heb je mijn bericht ontvangen? Meer dan 10 dagen geleden heb ik voor het laatst een update  van je gekregen over de situatie. Is er al meer bekend??

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Excuses voor de verlate reactie! Omdat ik zeker wilde weten dat de volgende update die ik je kan geven, een vrolijke is, heeft het even geduurd. Gelukkig hebben we goed nieuws! 

We hebben inmiddels antwoord gekregen van VWT met de toekenning dat de voltooiing van de aansluiting met de hoogste prioriteit wordt opgepakt. Natuurlijk blijven we de situatie volgen, maar ik vermoed dat er na het weekend meer informatie is! 

Hoi @Boris 

Bedankt voor je bericht. Ik hoop dat dit inderdaad goed nieuws blijkt te zijn! Dit heeft VWT tegen ons ook vaak gezegd… we hopen maar zo snel mogelijk op het beste! Ik hoop weer snel van je te horen met goed nieuws. 

Hoi @Boris 

Het is nu alweer meer dan 3 weken geleden...  Is er al alweer wat positief nieuws te melden over de aansluiting?

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Mijn welgemeende excuses! Ik had je graag al een update kunnen geven en had gehoopt dat onze signalen het proces gingen versnellen, maar dit blijkt voorlopig niet het geval. We hebben via de technische dienst contact gezocht met VolkerWesselsTelecom, maar tot concrete actie is het nog niet gekomen. Ik ben daarom het een stapje hoger gaan zoeken.

Ik heb direct contact opgenomen met onze mensen die gaan over de uitrol binnen jouw gebied. We gaan ervoor zorgen dat er contact wordt gelegd met VWT en dat de miscommunicatie met de VWE wordt verholpen. Nu verwacht ik hiervan volgende week een terugkoppeling en hoop ik je meer duidelijkheid te kunnen geven. Weet dat ik niet stil zit en voor je bezig ben! Heb je vragen in de tussentijd? Laat het dan vooral weten.

Hoi @Boris ,

Dankjewel voor je bericht! Goed om dit te horen. 
Ik ben net gebeld door een nieuwe projectleider van VWT. Meneer aan de telefoon zei dat die een klacht doorgekregen van T-Mobile over de aansluiting. (Ik denk vanuit jou.) hij wilde mijn verhaal horen dus ik heb het even kort uitgelegd hoe lang we al zitten wachten... Hij gaat de zaak oppakken. Hij zei ook dat dit veel te lang heeft geduurd en dat de communicatie niet goed was. Er moest een mail worden verstuurd naar een ander bedrijf zei hij om de volledige aansluiting te realiseren. Dat heeft hij nu gedaan. Hij zei ook dat die mij op de hoogte houdt en als ik vragen heb over de procedure kan ik hem ook bellen. Dus er is weer een beetje hoop! 
 

Ik zou graag hier contact met jou over willen houden… Als ik iets meer weet, zal ik dat ook communiceren.  

Reputatie 7

Kijk @Georgiospaans,

Dat biedt al perspectief! Ik begrijp dat zo’n vast contact persoon al vaak uitkomst kan bieden. Fijn dat je me op de hoogte wilt houden. Ik zie je bericht tegemoet! 

Hoi @Boris ,

Het is nu weer bijna 2 weken verder. Nog niks gehoord via de contact persoon over de aansluiting. Nou heb ik ook geen zin erin om weer hier tussenin te zitten. Net zoals toen met heen en weer communicatie waardoor het steeds mis ging. Ik denk dat het beste is dat ik jou het telefoonnummer geef van de contactpersoon van Volkers Wessels zodat jij mij op de hoogte kan houden. 
 

Graag hoor ik van je hoe je hier over denk. 
 

 

Hoi @Boris ,

Hier even een update!

Gister heb ik even contact opgenomen met de contactpersoon van Volkers Wessels. Ik heb gevraagd wat de status is van de aansluiting. Hij gaf aan dat die steeds de aanvraag van de aansluiting steeds terug kreeg…. Dus hij is gister hier even langsgekomen om even de situatie te bekijken. 

 

Hij had het ook over de toestemming voor de aansluiting... Daarover heb ik aangegeven dat het in de afgelopen 10 maanden ook al meerdere keren is gevraagd door Volkers Wessels, maar dat wij gewoon de toestemming hebben gekregen van onze VVE beheerder en dat dat ook naar Volkers Wessels is gecommuniceerd door onze VVE beheerder. Wel ook aangegeven dat er wel een nieuwe kabelgoot naast moet komen, omdat de buren dat graag willen. Verder is er geen bezwaar! Dat is ook door onze VVE beheerder gecommuniceerd. De aansluiting ligt volgens hem wel al beneden bij het appartementen complex. Dus nu is het een kwestie van naar boven met de kabel. Hij zei ook dat die het verder gaat uitzoeken en dat wij niet de enige zijn met dit probleem die zo lang zitten te wachten op de aansluiting. Hij vertelde dat hij er nu voor is om de aansluitingen te realiseren! 

 

Ook vroeg die of wij wel internet hebben. Ik zeg ja gelukkig wel! Had er nog bij moeten komen…  Ik heb gezegd dat T-mobile steeds onze internet verbinding verlengd tot de tijd dat we verbonden zijn met glasvezel internet.

 

Ik ben er toch achter gekomen dat het dus beter is dat ik contact hou met de contactpersoon van Volkers Wessels. Ik heb met hem afgesproken wanneer het handig is om weer contact op te nemen. Hij zei over 1 week. niet te lang mee wachten! dus over 1 week ga ik weer contact met hem opnemen. Ook heb ik doorgegeven dat ik contact met jou hou tot dat wij zijn aangesloten. Daar was die het mee eens!

 

Ik hou je dus op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Reputatie 7

Hi @Georgiospaans ,

Ik wilde reageren op je eerdere bericht toen jij een update kon geven. Super dat het lijntje naar VolkerWesselsTelecom nu zo kort is en dat ze direct voor je klaar staan. Ik vind het fijn als je mij op de hoogte houd. Heb je in de tussentijd vragen, laat het mij dan weten. Ik zit voor je klaar!

 

 

Hoi @Boris,

Ik heb contact gehad met de contact persoon van volkerswessels. Ik had 2 weken geleden het VVE toestemmingsformulier voor de kabel aansluiting doorgestuurd naar de VolkersWessels contactpersoon. Ze zijn druk bezig voor me zegt die. Hij heeft het voor me doorgestuurd. Ik heb aangegeven dat die paar maanden ook niet meer uitmaken omdat wij toch een jaar al bijna wachten op de aansluiting… hij heeft vandaag tegen mij gezegd dat t-mobile contact met mij opneemt over de aansluiting… dus dat wacht ik even af. Dus ik ben benieuwd.

 

Verder zal ik met jou ook contact houden. 
 

Groetjes Georgio 
 

Reageer