Beantwoord

Na Beeindigen abonnement voorwaarden ?

  • 16 August 2018
  • 16 reacties
  • 957 Bekeken

Reputatie 3
Wat zijn de voorwaarden / regels als je je thuis abonnement beëindigt na afloop van je contract ,


en je wilt (later) toch weer abonnee worden ?

I
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 18 August 2018, 17:31

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Dat kan! er zijn natuurlijk meer mensen die terug willen naar T-Mobile.
Je aanvraag kan wel pas in behandeling genomen worden als je huidige helemaal is opgeheven, in de praktijk zit er dan 3 tot 6 weken tussen.
Stoppen op de 31ste en beginnen op de 1ste gaat dus niet lukken.
Reputatie 3
Dat kan! er zijn natuurlijk meer mensen die terug willen naar T-Mobile.
Je aanvraag kan wel pas in behandeling genomen worden als je huidige helemaal is opgeheven, in de praktijk zit er dan 3 tot 6 weken tussen.
Stoppen op de 31ste en beginnen op de 1ste gaat dus niet lukken.



Dankjewel voor je reactie , gewaardeerd @.Hidden.nld👍
Dus er staat niks in de kleine lettertjes :van X aantal maanden oid .

Lees in je tag dat je "gewoon een medeklant" bent zou een moderator dit kunnen bevestigen ?
Reputatie 4
Hi @Kid rock,

Allereerst natuurlijk hartstikke fijn om te lezen dat je ons zo mist, wij missen jou ook! Het klopt niet helemaal. Je kunt namelijk eigenlijk gewoon gelijk een nieuwe order plaatsen, gezien dit gewoon een heel nieuw klantnummer zal worden en je dus weer helemaal 'opnieuw' begint. De enige kans die er bestaat is dat er, omdat het op dezelfde naam en wellicht ook hetzelfde adres komt te staan, een obstructie op komt te staan. Dit om onze klanten onder andere te behoeden voor dubbele orders. Er wordt dan gecontroleerd of de nieuwe aanvraag wel klopt. Deze obstructie kan dan natuurlijk gewoon verwijderd worden, en de order zal dan helemaal prima doorlopen, geen enkel probleem! Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!
Reputatie 4
Hi @Hidden.nld,

Bedankt voor jouw antwoord! Zo kunnen we elkaar helpen. Zie het antwoord wat ik @Kid rock zojuist heb gegeven. Blijf vooral lekker actief op ons forum, hartstikke gezellig! 😀
Reputatie 7
Hallo @MelisaTMT,

Eigenlijk heb ik het antwoord van @Sander gekregen.
Maar als ik jou reactie zo lees is een nieuwe verbinding op het zelfde adres geen probleem en zal dit dus zonder downtime lukken. Daar gaan een aantal mensen blij van worden......
Reputatie 7
Dag allen,

Als je na een beëindiging toch je Thuis abonnement wilt behouden (Yeah!), dan zullen we eerst proberen de annulering stop te zetten. Je huidige abonnement blijft dan behouden. Lukt dat niet, dan zul je tegen een downtime tussen de 3 en 6 weken aankijken. Eerst moet je oude abonnement volledig afgerond zijn voordat een nieuwe aanvraag gedaan kan worden. Je kunt niet simpelweg een overstap van Thuis 1 naar Thuis 2 maken. Zit je al bij een andere provider en je wilt weer terug naar Thuis, dan zul je zonder downtime gewoon weer kunnen overstappen naar Thuis. Geen probleem. Sterker nog: graag zelfs! Welkom terug.
Reputatie 3
,Al terug van vakantie :)

Het is helemaal duidelijk , bedankt allemaal .
Reputatie 3
@MelisaTMT
@Sander
Welke startdata moet ik opgeven voor mijn nieuwe abonnement ,evt. ivm de activatie ,lijn behoud ed ?

tevens zie ik dat vandaag de abonnement kosten zijn afgeschreven van mijn rekening ,klopt dat ?
Reputatie 7
Hoi @Kid rock

Het is nu belangrijk om even snel te schakelen. Je wilt dus klant blijven bij ons, maar op dit moment loopt er een opzegging. Klopt dat? Dan is het beste om de opzegging stop te zetten, zodat je diensten blijft behouden. Een nieuw abonnement aanvragen, zorgt voor veel extra gedoe met apparatuur terugsturen en een tijd zonder diensten. Wil je mij aangeven in een privébericht wat je wensen zijn? Je kunt waarschijnlijk ook verlengen met allerlei nieuwe kortingen (yeah!).

PS. Ja klopt, meestal schrijven we rond de 21e van de maand de abonnementskosten af.
Reputatie 3
Hallo @Sander ,

Heb je een bericht gestuurd .
Reputatie 3
@Sander er lijkt iets mis te gaan met de communicatie/verwerking ?
Reputatie 3
ik heb een bestelling gedaan bij Mobiel.nl

Zowel me mobiele abonnement als mijn thuis abonnement afgesloten daar volgens de regels/voorwaarden waar ik uitvoerig van tevoren naar heb geïnformeerd
zowel schriftelijk als telefonisch daar kan geen misverstand over bestaan.?
Wanneer kan mijn (nieuwe) bestelling in orde worden gemaakt ,

Reputatie 7
Hoi @Kid rock

Goed dat we elkaar nog even gesproken hebben, want dit is wel een heel aparte situatie. Volgens mij is nu alles helder bij jou en bij mij!. Ik weet wat mij te doen staat en jij wat je te verwachten staat. Voor vragen ben ik altijd je aanspreekpunt, aangezien je het mij niet meer hoeft uit te leggen! 😉
Reputatie 3
@Sander heb je een Pm gestuurd
Reputatie 3
Het is in orde gekomen ,En alles is volgens de regels / voorwaarden gegaan

in december ga ik mijn klantvoordeel activeren en ben dus nog een tijdje klant :)

alleen hopen dat de storingen iets minder vaak voor komen .
Reputatie 7
Bedankt voor de update @Kid rock! Super dat alles goed is gekomen. Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor! 😎

Reageer