Beantwoord

Na de aanvraag alsnog overstapservice aanvragen

• 8 december 2017
  • 5 reacties
  • 216 Bekeken

Ik heb een bestelling gedaan voor T-mobile thuis.
Als ik inlog vind ik nergens de optie voor de overstapservice.

En nu?

Jasper
icon

Beste antwoord door Sander 11 december 2017, 15:57

Hoi JasperKoebrugge,

Welkom bij Thuis! Je kunt de overstapservice bij de aanvraag aanvinken. Als je dat niet hebt gedaan, dan kan dat alsnog binnen een week na de aanvraag. Je bent dus nog net op tijd! Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, de laatste vier cijfers van je banknummer?

Geef ook gelijk de volgende informatie mee:
* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Wil je meer informatie over de overstapservice dan is dit topic erg informatief: De overstapservice: hoe en wat.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi JasperKoebrugge,

Welkom bij Thuis! Je kunt de overstapservice bij de aanvraag aanvinken. Als je dat niet hebt gedaan, dan kan dat alsnog binnen een week na de aanvraag. Je bent dus nog net op tijd! Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, de laatste vier cijfers van je banknummer?

Geef ook gelijk de volgende informatie mee:
* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Wil je meer informatie over de overstapservice dan is dit topic erg informatief: De overstapservice: hoe en wat.
Reputatie 7
Badge +6
Volgens mij gaat het helemaal goedkomen. Laat je hier weten of het gelukt is? 🙂
Ik heb ook een bestelling gedaan voor T-mobile thuis.
En ook ik vind nergens de optie voor de overstapservice.
Kunt u mij ook helpen?
Reputatie 7
Badge +10
Je kan alles over de overstap service hier terug lezen.

Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Richard_86,

Ik zie dat je jouw vraag in drie topics hebt gesteld. Dat is natuurlijk wat veel. Dit topic bevat het antwoord op jouw vraag.

Reageer