Beste antwoord door Cheyenne
Na installatie geen internet
Modem en installatie zijn in orde maar er is sinds vanmiddag geen internet meer. Modem al opnieuw opgestart maar nog steeds niet. Woon in Den Bosch.
Hoi @vanLeon , wat fijn dat de installatie goed is gegaan! Sorry voor mijn verlate reactie. Ik begrijp dat je een aantal dagen geleden geen internet had. Is dit ondertussen opgelost? Zo niet, weet dat ik dan voor jou klaar sta. Heb je het modem al eens een harde reset gegeven? Hoe je dit precies doet, lees je hier. Mocht dit de oplossing niet zijn, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Ik kijk dan met alle liefde mee!
Bekijk origineel
Hoi @vanLeon , wat fijn dat de installatie goed is gegaan! Sorry voor mijn verlate reactie. Ik begrijp dat je een aantal dagen geleden geen internet had. Is dit ondertussen opgelost? Zo niet, weet dat ik dan voor jou klaar sta. Heb je het modem al eens een harde reset gegeven? Hoe je dit precies doet, lees je hier. Mocht dit de oplossing niet zijn, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Ik kijk dan met alle liefde mee!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.